Gå til innhold

E34 M5 Touring


///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

har lenge tenkt og lakke dekselet over coilene med ///m stripene, gjorde dette i helgen, og er meget fornøyd med hvordan det så ut tilslutt.

har også lakket e32 750i 4 stempla kalipperene gull. er ikke helt ferdig med de enda, skal få nye luftenippler og nye klosser og skiver.

f0wujztq569wtkogq3ej.jpgxeac8fx39t6m08htajxa.jpgar4g22jhmznx97g5izzs.jpgtu5elryq0gld5hgyeaol.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jævli stili bil. Rett farge ihvertfall. Har bare noen kjappe spørsmål. Svinghjulet du skal bytte, passer det direkte over på S50b38? Og har du testet ut shortshiften? Funker den bra? Lett å montere. Tenkte litt på shortshift på min M5, men har liksom tenkt litt på om det vill se litt rart ut og om det har noen hensikt.

Ellers har du en flott bil og mange gode ide'er på hva som burde gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli stili bil. Rett farge ihvertfall. Har bare noen kjappe spørsmål. Svinghjulet du skal bytte, passer det direkte over på S50b38? Og har du testet ut shortshiften? Funker den bra? Lett å montere. Tenkte litt på shortshift på min M5, men har liksom tenkt litt på om det vill se litt rart ut og om det har noen hensikt.

Ellers har du en flott bil og mange gode ide'er på hva som burde gjøres.

takker, bilen er ikke strøken men satser på at den blir ganske bra med tiden. ting koster hehe

skal du ha enkelmasse svinghjul fra s38b36 eller m30 må du ha følgende:

-svinghjul

-3,6 clutch komplett

-tror du må ha 3,6 slavesyl også, er hvertfall forskjellig delenr.

-nye bolter til svinghjul bør du også ha.

jeg har også tenkt og bytte alt av simmeringer i girkasse og den i bakkant motor når alt først er nede.

jeg har ikke montert shortshiften ennå så vet ikke hvordan den er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Har du fått pakka jeg sendte til deg? Må legge ut flere bilder(=

jepp den er komt i hus, men brukte ikke de felgene da jeg så at vinterdekkene på bbs rc felgene jeg har holder en sesong til, har ikke bilder av bilen med de på enda. var på bimmertreff igår så kanskje det kommer noen bilder på nett fra det treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukte du for å slipe vekk lakken på toppdekselet?

120 papir på slipemaskin, så grunning, maskerte de ytterste fargene, lakket de, maskerte den i midten, lakket den, maskerte ytterkant på de ytterste fargene. lakket hele dekselet svart, så pusset jeg ned bmw mpower merket med 160papir på maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...