Gå til innhold

E34 M5 Touring


///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

satt og pusset på sentrene idag sammen med en kamerat, og jeg hadde tenkt og gå for hvit kant med daytona senter og daytona bolter, men han kom med noen gode ideer og tenkte det hadde vært tøft med daytona kant, hvitt senter og hvite bolter.

hadde en boks med daytona violett liggende og prøvde på kanten.

det ble ganske bra syns vi. blir nok enda bedre når senter er lakkert og de hvite boltene kommer på plass.

bbytf6vwovgfebw39nrw.jpg

oow5hnffpuj56tj7220k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

felger ble det ikke noe av da selger var meget useriøs type.

så må leite etter nye nå, evig stress!!

var en som solgte et mtech II semsket skinn ratt her inne. dette fikk jeg hentet og står nå i bilen. deilig ratt :D

DSCN3796.jpg

Godt at du lika rattet eg solgte deg :D

Misunner deg M5 Touringen. Ultimat rå lyd i den S38B38!! Satser du på BMW dagene i mai?

Får sikkert M3'n til Bergen i mai, skal bli gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fjærner du lakken med? Jeg skal sende boltene til Vestby galvaniske, der kan du få dem gull, blanke og sorte. Koster ca 200,- kr for en stor eske med skruer. Best resultat er om du pusser/ blåser dem fine først.

Jeg har bbs rc035/038 felger selv og sendte skruene til Vestby Galvaniske for å få de i gull men fikk de igjen i gulkromat! Dvs samme farge som karroseriskruer, gull men i "oljefarge" skjær.. Spurte han som jeg hadde pratet med om hva jeg måtte gjøre for å få de i gull og da måtte de forgylles. Jeg ringte hønefoss nikkel og krom men de har sluttet med forgylling og sentrum fornikling (tror jeg det var) i oslo antok at det kostet 100kr BOLTEN å forgylle de! :lol: så må nok bestille nye skruer likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felger ble det ikke noe av da selger var meget useriøs type.

så må leite etter nye nå, evig stress!!

var en som solgte et mtech II semsket skinn ratt her inne. dette fikk jeg hentet og står nå i bilen. deilig ratt :D

Godt at du lika rattet eg solgte deg :D

Misunner deg M5 Touringen. Ultimat rå lyd i den S38B38!! Satser du på BMW dagene i mai?

Får sikkert M3'n til Bergen i mai, skal bli gøy!

heisann, ja rattet er jeg meget fornøyd med :wink:

satser på bmw dagene på rudskogen ja, skal du og ned eller?

du må no gi en lyd når du får m3 til bergen, ta et lite treff, den ser jo meget bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, ja rattet er jeg meget fornøyd med :wink:

satser på bmw dagene på rudskogen ja, skal du og ned eller?

du må no gi en lyd når du får m3 til bergen, ta et lite treff, den ser jo meget bra ut

Konge! Ja eg lurer veldig på det.

Skal legge inn en kraftig bestilling på koed i kveld tenkte eg. Mangler litt småting for å få den 100%.

Reiser vell i grunn dersom eg har fri, ny jobb i mai. Så da blir det sikkert endel reising [-o<

Visst Larsen-Racing får klar 3.2 M3'n sin også, så kjører meg med han. Skulle jo kjørt en "hordaland" gjeng bortover da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...