///MPower Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 satt og pusset på sentrene idag sammen med en kamerat, og jeg hadde tenkt og gå for hvit kant med daytona senter og daytona bolter, men han kom med noen gode ideer og tenkte det hadde vært tøft med daytona kant, hvitt senter og hvite bolter. hadde en boks med daytona violett liggende og prøvde på kanten. det ble ganske bra syns vi. blir nok enda bedre når senter er lakkert og de hvite boltene kommer på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-518 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Felgene ble jo kanon fine...er en fin bmw du har.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 felger ble det ikke noe av da selger var meget useriøs type.så må leite etter nye nå, evig stress!! var en som solgte et mtech II semsket skinn ratt her inne. dette fikk jeg hentet og står nå i bilen. deilig ratt Godt at du lika rattet eg solgte deg Misunner deg M5 Touringen. Ultimat rå lyd i den S38B38!! Satser du på BMW dagene i mai? Får sikkert M3'n til Bergen i mai, skal bli gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hva fjærner du lakken med? Jeg skal sende boltene til Vestby galvaniske, der kan du få dem gull, blanke og sorte. Koster ca 200,- kr for en stor eske med skruer. Best resultat er om du pusser/ blåser dem fine først. Jeg har bbs rc035/038 felger selv og sendte skruene til Vestby Galvaniske for å få de i gull men fikk de igjen i gulkromat! Dvs samme farge som karroseriskruer, gull men i "oljefarge" skjær.. Spurte han som jeg hadde pratet med om hva jeg måtte gjøre for å få de i gull og da måtte de forgylles. Jeg ringte hønefoss nikkel og krom men de har sluttet med forgylling og sentrum fornikling (tror jeg det var) i oslo antok at det kostet 100kr BOLTEN å forgylle de! så må nok bestille nye skruer likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Jeg syns de blir nok gull der jeg da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 felger ble det ikke noe av da selger var meget useriøs type.så må leite etter nye nå, evig stress!! var en som solgte et mtech II semsket skinn ratt her inne. dette fikk jeg hentet og står nå i bilen. deilig ratt Godt at du lika rattet eg solgte deg Misunner deg M5 Touringen. Ultimat rå lyd i den S38B38!! Satser du på BMW dagene i mai? Får sikkert M3'n til Bergen i mai, skal bli gøy! heisann, ja rattet er jeg meget fornøyd med satser på bmw dagene på rudskogen ja, skal du og ned eller? du må no gi en lyd når du får m3 til bergen, ta et lite treff, den ser jo meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 heisann, ja rattet er jeg meget fornøyd med satser på bmw dagene på rudskogen ja, skal du og ned eller? du må no gi en lyd når du får m3 til bergen, ta et lite treff, den ser jo meget bra ut Konge! Ja eg lurer veldig på det. Skal legge inn en kraftig bestilling på koed i kveld tenkte eg. Mangler litt småting for å få den 100%. Reiser vell i grunn dersom eg har fri, ny jobb i mai. Så da blir det sikkert endel reising Visst Larsen-Racing får klar 3.2 M3'n sin også, så kjører meg med han. Skulle jo kjørt en "hordaland" gjeng bortover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 hei, GROM bil du har. er kansje litt ot, men lurte på hvordan du får pumpa opp kjedestrammeren igjen etter bytte? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 hei! husker du hvilket tiltrekingsmoment det skal være på boltene til jb racing svinghjulet? står ikke beskrevet i papiret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 hei! husker du hvilket tiltrekingsmoment det skal være på boltene til jb racing svinghjulet? står ikke beskrevet i papiret jepp, skal trekkes til med 105nm, samme som det org svinghjulet. står her under flywheel. http://www.scribd.com/doc/7691662/BMW-T ... lscreen:on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 fått gjort en del mer med felgene, det nærmer seg montering. bare klargjøring og lakking av bolter igjen no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamS Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 nydelig bil du har der BBS RC hjula blir jo drit råe Lykke til videre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Jeg tror det hadde blitt mye tøffere med blank kant og daytona senter og bolter. Men skal bli gøy å se dem på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 hehe ja det er jo en "safe" vei å gå. men alle som har rc felger har jo mega polert kant for tiden. tenkte og prøve noe ikke alle andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 fikk satt i et senter i dag for å se hvordan det blir. fikk også fjernet klarlakk fra alle boltene og grunnet disse, og ikke minst borret 136!! hull i en planke hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå