Kristian Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 hehe. bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 da var de montert sammen, får kanskje dekk på idag også syns det ble ganske bra ka syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 da var de montert sammen, får kanskje dekk på idag ogsåsyns det ble ganske bra ka syns folket? råe felger gler me t å se dem på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 noen bilder med felgene på bil med gateslicks. de skal lenger ut bak, har 5mm spacer pr side nå men skal ha på 20mm pr side bak. foran har jeg 10 mm pr side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 mulig det ser bedre ut i virkeligheten men det ble ikke pent i mine øyner, 100x bedre med futura Nå holder jeg på med akkurat samme dritt jobben selv( duxola,skraping pussing av bolter osv) så du skal ha for innsatsen for jeg regner med det tok tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 ja syns selv det ser litt rart ut på bil nå, men det går seg sikkert til,får se til vinteren kanskje de blir helhvite, men disse felgene skal bare brukes på bane. nja er ikke så mye jobb egentlig, har vel kanskje brukt ca 7 kvelder etter jobb på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 hadde nok blitt penest med blank kant dette syns jeg ... ble litt rart liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Jeg sa jo det jo. Daytona senter med blank kant. E34 kler ikke sånn sports look den, Kler litt bling liksom. Men tøft at du prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 nicht gut Lakk dem helhvite, så får du racingstuket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Det så litt rart ut ja. Ser ut som man har 14" felg med 80 profil på dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 likte det bedre idag enn i da jeg såg i går.. hehe, men tja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Motor sport Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Litt bilder fra meg og likte felgene med hvit senter, ser det kommer fler og fler med svart senter og hvit kant. dette skiller seg ut. Liker at folk tørr å prøve nye ting Likte bildene vi tok på jæger så smeller ut 2 derfra i samme slengen. Rart å se e34 lavere enn e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Da var bmw dagene på rudskogen overstått og bilen er like hel og alt gikk kjempeflott Fant en del bilder så tar og legger ut noen av de her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 håhåhå.. det nest siste bildet der... rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 syns det var kult siden det var annerledes. men jeg ville kanskje ha dem hvit felgbane og daytona skruer og senter. jeg har også samme type felg i 18", levert til askim felgservice for shining, håper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå