///MPower Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Det var altså deg jeg møtte på vei ut mot sotra i går Hadde ikkje fått med meg denne "nye" bilen. Så fin ut når du suste forbi når jeg stod i den vanlige køen utover Fargen er knall! det kan godt stemme ja nå ha jeg vært så heldig og få tak i et jb alusvinghjul fra en på forumet her til en meget hyggelig pris. dette veier ca 3.8kg, i motsetning til det org dobbelmasse som veier ca 13.5kg. så respons bør bli mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Tar jeg ikke helt feil så må du bruke 3,6 clutch til dette svinghjulet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 jepp det stemmer. jeg er også litt i tvil om jeg skal ha org eller 4puck lamell og 765 trykkplate. men org holder vel til litt sladd og kjøring på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 da var nye felger kjøpt ac schnitzer type 2 3 piece 19" 8,5 og 9,5 samme type som disse. bare de på bildet er 10 og 9". er ikke mye forskjell tror det blir ganske så bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 såg jælare bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 ACS er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 takker. fikk en pakke idag fra østerrike med nye blinkers bak, lys grå. gleder meg til og begynne og kappe ut de gamle stygge oransje. kanskje jeg begynner på det til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn-morten Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 veldig fin e34 ja : D skal følge med er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 nok en kjedelig søndag så tok meg til og ordne baklysene med nye blinkers. er bare limt fast nå, ikke ferdig med siste finpussen. men det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 felger ble det ikke noe av da selger var meget useriøs type. så må leite etter nye nå, evig stress!! var en som solgte et mtech II semsket skinn ratt her inne. dette fikk jeg hentet og står nå i bilen. deilig ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ahh.... misunner deg litt det rattet der altså!! Dette rattet ble aldri levert originalt til E34 vet jeg! Er det fra E30 eller E36....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Ahh.... misunner deg litt det rattet der altså!!Dette rattet ble aldri levert originalt til E34 vet jeg! Er det fra E30 eller E36....? deilig ratt å holde dette her ja dette er ment til e36 orginalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Hvor lang tid tok det før du fikk blinklysglassene fra Hoffman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hvor lang tid tok det før du fikk blinklysglassene fra Hoffman? ca en uke etter han fikk penger... han er seriøs så bare å bestille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 etter en meget useriøs type som jeg skulle handle felger av sist som ikke ble noe av har jeg nå vært så heldig og fått tak i nye felger. OZ FUTURA 8.5 og 10x19" 3 DELTE vil ikke tro jeg møter på så mange med disse felgene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå