Eirik Viste Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Har noen E34 IX deler til salgs. Hører stadig oftere at både E30 325IX og 525IX er helt suverene på vinterføre. Da kan kanskje noen av disse delene være aktuelle. En bunnpanne med diff fra en sen 1994 Alpina 3.0 IX med 137.000 km. Skal være lik bunnpannen og diffen til 525 IX. Kommer fra manuell bil. 1.500 kr + frakt. Kan settes på alle M50, M52 og S52 motorene for dem som skal ha en spesielt rask IX bil. I disse tider med rimelige M3 motorer, kan det bli en veldig spesiell bil. Girkassen med fordelerkasse som skal være i god stand uten ulyder og gire mykt og fint. 153.000 km fra 1993 modell. 3.000 kr + frakt. Fin også å ha i reserve siden IX delene blir stadig vanskeligere å få tak i. Pakkepris for kasse og bunnpanne er 4.000 kr + frakt. Da kan mellomaksling og akslingen mellom fordelerkassen og diffen framme følge med i prisen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Morty999 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 jeg lurer på om traversen foran passer ifra e34 ix over på e28 ?
Eirik Viste Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Jeg har ikke greie på IX. Vet bare at den har en helt annen ramme framme enn vanlige E34. Og den har tannstangstyring. Skulle gjerne hatt det på alle BMWer. Tenker du ombygg til E28, er nok det veldig spesielt. Men har en følelse av at IX bilene vil bare bli mer populære framover og stige i verdi.. Jeg har i alle fall enten gode reservedeler til å ha liggende eller deler for dere som må bytte ut differ eller girkasse. Eirik.
336mik Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Mulig jeg er litt dårlig til å lese,men er det manuellkasse?
Eirik Viste Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Skrev at bunnpannen og diffen var til manuell kasse. Og glemte å skrive at girkassen også er manuell slik at dette passer sammen. Det er rimelig sikkert at disse delene har fått en kjøper nå. I tilfelle handelen skjærer seg, lar jeg tråden gå litt videre. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå