Nøstbakken Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Viss bilen din fortsatt er til salgs når eg kommer heim fra jobb om 3 uker , så skal eg seriøst vurdere den !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 bilen er ikke solgt enda. men er en som skal ha den som jeg har lovet og holde den av til. så sier fra så fort vis han ombestemmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Gje meg en PM den dagen det skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Gje meg en PM den dagen det skulle skje skal notere meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Var det du som var innom Gardermoen idag? Strøken E36 som det ikke finnes mange av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 hehe det stemmer var du på autoslalomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ja Jeg som hadde den sølvgrå Touringen! Tok den ikke utpå da jeg har defekt LMM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 aha stemmer det. du som sto på siden der med BBS felga? skulle egentlig ikke kjøre jeg heller men klarte ikek holde meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hehe, er nok korrekt det ja! Skjønner jeg veldig godt, hadde vært nydelig å kjører 323 en gang. Litt mer trøkk i den enn 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hehe, er nok korrekt det ja! Skjønner jeg veldig godt, hadde vært nydelig å kjøre 323 en gang. Litt mer trøkk i den enn 318 Synes virkelig ikke du bør selge! Tenk om den faller i hendene på noen som ikke kan ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 hehe, ja bilen er veldig god og kjøre egentlig, fikk jo testa den litt også og den henger mye bedre på veien en det jeg hadde trodd hehe. tror ikke det er noen fare. har en som skal ha bilen og han er vel kjent får og være mer nøye en meg så da blir den nok i rette hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hehe, det er bra! Hadde nok vurdert denne veldig sterkt om jeg skulle kjøpt meg ny bil! Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg