Katinka Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Her er noen bilder fra helga, håper alle hadde det gøy det hadde hvertfall vi! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Veldig fine bilder der frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Veldig bra bilder ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Mange fine bilder her ja! Mye som ikke har kommet med i de andre trådene også.. Jeg vil se mer av den daytonaviolette E34´en med V12 Turbo.. 1095hk og 1489nm er GROMT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Her er noen bilder fra helga, håper alle hadde det gøy det hadde hvertfall vi! =) Jøss, det er Kanna, jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 knallbra bilder irriterer meg at jeg ikke hade tid til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Takker, burde egentlig tatt mye mer bilder, men var mere opptatt av og sitte på hehe Gurken: Selvfølgelig må kanna være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Takker, burde egentlig tatt mye mer bilder, men var mere opptatt av og sitte på hehe Gurken: Selvfølgelig må kanna være med Var det dere som kjørte den gamle Hartge 5-serien ? Ser gensern min på bilde nr 6. den lyseblå ;P Har masse bilder jeg også. kanskje jeg skal slenge de ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Nei vi kjørte den på bilde nr 3 vi! Sleng ut i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Nei vi kjørte den på bilde nr 3 vi! Sleng ut i vei Åja, så den sikkert også. Jeg sto først ved inngangen, så flyttet jeg meg til bak tribunen ihvertfall. sølvfarget E46 clubsport Driver å laster opp bildene nå, slenger ut linken når det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Fine bilder Frøkna. Ble bilde av meg og chris i slagern lørdags kvelden også gitt he he Fint dere gadd stoppe for prøve hjelpe på kongsvinger søn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 http://s735.photobucket.com/albums/ww35 ... september/ Håper det er noe for alle der ;P Var ikke så fornøyd med plasseringen langs sporet, og heller ikke linsa.. men jeg prøvde så godt jeg kunne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 jøss bilde av mine også jo på vei opp fra garasjen, rart jeg i det hele tatt klarte å manøvrere opp der så tidlig etter di strabasene på fredagsnatta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 jøss bilde av mine også jo på vei opp fra garasjen, rart jeg i det hele tatt klarte å manøvrere opp der så tidlig etter di strabasene på fredagsnatta Imponerende å klare å manøvrere seg der uansett, og ikke minst når man er litt sliten..! Og utfra det lille jeg husker var vel vi definitivt på topp SENT Fredag, og IKKE tidlig Lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå