fredriko Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Tenkte og bygge meg sub til bilen nå og lurer på om desse delene jeg har lyst på passer bra overens, noen som har litt greie på dette og kan hjelpe meg? link til forsterker: http://cgi.ebay.com/Soundstream-TRX2000D-Mono-Subwoofer-4000-Watt-Amplifier_W0QQitemZ200378598390QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item2ea77ec3f6&_trksid=p3286.c0.m14 link til subben: http://www.pioneer.no/no/products/25/132/201/TS-W3001D4/specs.html hvis noen har erfaringer med dette oppsettet så bare skrik ut, jeg trenger anbefalinger hvis ikke dette er noe og satse på Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Ja, dette skal fungere greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 jeg er på jakt etter bra "punch" bass, er det da lurt med lukket eller portet kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 2stk elemeter i lukka kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 ok takker for svar, hvilken size bør jeg har på sikringa til batteriet med dette oppsettet? og har noen av dere noen anbefalinger til sub-element som er bedre/billigere enn dette jeg har tenkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Siden det er sikringer på forsterkren skal du sikre kabelen din og ikke forsterkren. Altså du skal dimmensjonere sikring etter tversnittet på kabel. Og om den forsterkren er så kraftig som den skriver bør du gå for 50mm2 kabel. Og da en 200-250amp sikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Er du ute etter lydkvalitet, er Seas Lotus SW300 ikkje eit dumt valg! Sikringstørrelse skal iallefall væra like stor som samla sikringsstørrelse som forsterkeren(e) har. Men skal ikkje væra for stor i forhold til kabelstørrelse. Edit: Nautiluz hadde eit mykje bedre svar på sikringsstørrelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 så da vil det si at hvis forsterkeren min har 3x30amp sikringer så skal jeg ha en sikring som er 90amp ? som eksempel Men jeg vil ha lydkvalitet OG bra punch i bassen, noen forslag til hvilke høytalere jeg kan kjøre som mellomtone og diskant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Bruk det som Nautiluz ga som eksempel. Kva vil du bruke på høgtalere (og forsterker) framme? Kva er høgtalerstørrelsen framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Noen som vet hvilken størrelse de høytalerne som står i dashbordet på oppsiden og de som står med beinplassen forann på e34 er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå