heineoen Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Hei! Kjøpte meg noen universale 5mm spacere og tenkte teste dette på bilen min, men når jeg prøde dem på så jeg at boltene mine var i korteste laget så tenkte bestille nye.. Problemet er at de ikke lager spesialbolten min i forlenget versjon.. Holder det og kjøpe 4 forlenga bolter per felg og kjøre med 1 i orginale lengde?
Danniboy Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 du kan jo erstatte den spesialbolten din da... med en vanlig en:P
heineoen Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Og risikere og finne bilen min stående på skivene en dag?
Danniboy Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 er det så ille hos deg? har min i garasjen... men hva gjør du når du runder bolten? slet med å få av bolten på min
Danny89 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 ikke bruk kun èn kort bolt hvertfall.. dette kan føre til at hjulet spretter av of skiva slipes til en halvsirkel.. skjedde med kompisen min sin e30:P Bad idea!
Danniboy Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 kjøre rundt på 1 bolt?? hva er det for ett påfunn... synes det er ille nok å kjøre med 4 bolter... men bare 1??
heineoen Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Man vet jo aldrig.. Hva mener du med runder?
Danniboy Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 dette er snakk om orginal låsemutter fra bmw ikke sant? hvis det så er det stor sjans for at man runder bolten på innsiden det vil si at du ødelegger de så hakkene som er på bolten slik at den du bruker til å skru ut bolten med ikke får tak
Thomaz Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Med bare 5mm spacer kan du fint bruke den orginale låsemutter`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå