Ad|oS Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 ja, men mange skumle! Var mange av de som ble fjernet etter en del runder. Ble veldig mye bedre enn det var, men huff så mye fæle områder det er på en M-frontfanger Har ikke så mye å sammenligne med desverre da jeg ikke har brukt roterende så mye før. Eneste jeg vil si er at de tørker ut veldig fort, men gir jo resultater veldig fort. Men jeg tenker jo mest i forhold til DA maskin, der man jobber og jobber i det uendelige før det tørker ut. Er nok mest fordi det er uvant jeg synes det er slik. Har du problemer med at det tørker ut fort burde du bruke litt vann på en sprayflaske som du dusjer lett på pad`en før du legger på mer polish Brukte litt vann av og til, for å få den til å vare lengre. Men stort sett var egentlig problemet at det ble så fort varmt at jeg ikke turte kjøre lengre. Gikk over 3-4pass (av og til flere), og da ble det såpass mye varme at jeg ikke turte å kjøre flere pass. Kjørte stort sett på lav hastighet, men må kanskje bare bevege paden raskere for å unngå så mye varme. Er så vant med DA, og der kjører jeg seeeent for å få utviklet litt varme hehe Vurderer også å prøve å blande litt med Menzerna 203S da den inneholder mye oljer, så skal vel klare å holde på litt lengre med en slik kombinasjon
GiljeN Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 ser jo helt sykt ut i mine øyne..imponert
Ad|oS Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 ser jo helt sykt ut i mine øyne..imponert Hehe, synes faktisk det er givende arbeid/hobby, noe som mange ikke skjønner. Gøy når man ser resultatene! Folk blir ofte overrasket når de ser hva man faktisk kan få til. Og er ingen proff i dette, så tenk deg hva de som virkelig kan dette klarer å utrett... Meget bra! Takktakk! Godt å høre at en "medgnikker" sier seg fornøyd
Halvor89 Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Den så jo helt gull ut =) Syns å polere er greit å drive med jeg og egentlig. For hånd kan bli litt kjedelig da, men du får heller ikke de beste resultatene med det. Men kunne tenkt meg å blitt bedre på dette etterhvert jeg og. Bruker som regel kun polish, og kanskje lakkrens hvis bilen ser helt jævli ut. Clay har jeg ikke prøvd. En annen bakdel er at det koster endel om man skal handle inn det litt mer avanserte utstyret. Men for all del, er motiverende når man får slike resultater
Ad|oS Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Den så jo helt gull ut =)Syns å polere er greit å drive med jeg og egentlig. For hånd kan bli litt kjedelig da, men du får heller ikke de beste resultatene med det. Men kunne tenkt meg å blitt bedre på dette etterhvert jeg og. Bruker som regel kun polish, og kanskje lakkrens hvis bilen ser helt jævli ut. Clay har jeg ikke prøvd. En annen bakdel er at det koster endel om man skal handle inn det litt mer avanserte utstyret. Men for all del, er motiverende når man får slike resultater Er veldig stor forskjell på maskin og for hånd, og ikke minst fra DA til roterende. Får som tidligere sagt raskere resultater... Clay er et "vidundermiddel" som absolutt anbefales å prøves. Her ser du hvor mye dritt en ren bil faktisk har i lakken. Og har du noen asfaltflekker og sånn er det jo veldig fint å fjerne det med clay. Men om jeg har forstått det rett, så vil en lakkrense bare rense lakken og gjøre den mer klar, mens en polish vil jo fjerne noe av lakken slik at man fysisk tar vekk defekter. En lakkrens fjerner kanskje litt lakk den også, på en maskin, men trodde hvertfall at det var det som var forskjellen. Hovedsaklig.
Ad|oS Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Litt langt til Porsgrunn desverre...
Ad|oS Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Men dersom det er noen i Kristiansandområdet som er interessert, så gjerne send meg en PM eller noe. Så kan vi bli enige om en pris
Tomsti Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 hva med en norgesturne sponset av Bimmers.no hvor du drar rundt omkring i Norges langstrakte land og polerer bilene til oss som ønsker det?
Hawkon88 Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 hva med en norgesturne sponset av Bimmers.no hvor du drar rundt omkring i Norges langstrakte land og polerer bilene til oss som ønsker det? Hvem som i tilfelle må gi bimmers.no såpass med egenkapital da tror du?
Tomsti Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 sponsorer meguairs sponser Ad|oS, det hadde vært drømmen, min kjære 320 vil gjerne ha seg en polering
Ad|oS Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Hehe, vi har en plan Men nei, tror ikke det blir Meguiars som kan sponse meg da, med tanke på hvor lite produkter fra dem jeg bruker for tiden. Mine Meguiars produkter som er i "fast" bruk er #135, vaskehansken og felgbørsten. Er selvsagt en del andre ting også, men bare disse som blir brukt ofte
Ad|oS Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Ingen som vil ha polert bilen for en rimelig penge i Kristiansandområdet? Fortrinnsvis mørke biler, da det er gøyere å jobbe med fordi man ser resultatene bedre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå