GiljeN Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 har en svart bil som ble lakkert i fjord sommer og hatt en hard vinter og er STYGG i lakken nå..den ble lakkerrt i garasje av en kar som hallveis kan lakkere.. bilen ble vannslipt og polert opp og ble den fin..polerte litt av skjermen på den her en dag me gammel billigvoks me rød farge i.( det som sto der) Bilen er svart foresstetn:P hadde vert gøy å sett va du fikk til me den..bilen er i stavanger da:( kansje jeg kan ta meg en tur ned til kristiansand viss nytt insug og manifoild er på plass før vintern? Tror det ligger noen bilder på 6-7-8 her http://bimmers.no/viewtopic.php?t=70576 ... 5#img_4203 Mvh
Ad|oS Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Matt lakk, swirls og små riper kan jo alltids bli bedre, men er ikke noen mirakelmann, så klarer jo ikke fikse en dårlig lakkering vel og merke Problemet mitt er at jeg ikke har noen garasje her i byen, så er nesten avhengig av at jeg kan stå hos noen som har et "innested". Men skal muligens hjem i høstferien (ca 2timer mot Stvg.), og da kan det kanskje være aktuelt med en tur til Stavanger for en jobb. Men ser helst at det er folk i nærheten her som kan være interesserte. Da jeg er student og har forelesninger er det ettermiddager som er tilgjengelige, og da trengs det gjerne to dager på en bil
GiljeN Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 sjønner sjønner hadde vert gøy da.. det ble jo mye bedre når jeg gnikka i 10sek me en statoil voks for røde biler så tror dette hadde vert snob hehe
Torek Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Si ifra når du begynner å bevege deg oppover langs østlandet Dette ser jaggu meget bra ut!
Dirty Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 bare å ta turen til mandal, godplass til å stå inne også vettu
Ad|oS Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 bare å ta turen til mandal, godplass til å stå inne også vettu Får se om vi ikke kan få til en avtale BTW: E36 eller E46?
Dirty Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 bare å ta turen til mandal, godplass til å stå inne også vettu Får se om vi ikke kan få til en avtale BTW: E36 eller E46? e36\ e46n e just tatt men må bare ta den også
fast Dog Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Har en rød bil hvis du vil prøve deg på den Matt og sleten lakk så resultat vil du se. Har dessverre ingen garasje å stå i da men har du noe så kan jeg komme til deg.
Ad|oS Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Har nok ikke noe sted å stå inne her i Kristiansand, så blir nok noe vanskelig da.
Hauso Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Ordner med alt selv vettu. Men er jo litt langt til Sandefjord da...Men har lyst å teste litt på en "vrakbil"/vinterbil der jeg virkelig kan teste ut grove kombinasjoner og slikt. På nyere biler må jeg jo tross alt være forsiktig hehe jaja, Sandefjord er langt, men jeg går på skole i Birkeland, ikke langt unna! så tenkte at hvis du vil polere e30 min så send meg en mld på 92 88 24 62=D
håkon_w Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Ordner med alt selv vettu. Men er jo litt langt til Sandefjord da...Men har lyst å teste litt på en "vrakbil"/vinterbil der jeg virkelig kan teste ut grove kombinasjoner og slikt. På nyere biler må jeg jo tross alt være forsiktig hehe jaja, Sandefjord er langt, men jeg går på skole i Birkeland, ikke langt unna! så tenkte at hvis du vil polere e30 min så send meg en mld på 92 88 24 62=D Jeg har en E30 i larvik som du kan prøve deg på, om du alikevel skulle t sfj.
Ad|oS Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Da er det ut på nytt oppdrag i ettermiddag og i morgen, så kommer sannsynligvis litt bilder i morgen kveld
Ad|oS Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Ble visst ikke noe likevel i dag Menmen... Blir nok ikke noen tur til østlandet på meg, hvertfall ikke med det første. I og med at jeg nesten ikke tar noe for jobben syns jeg det er litt drøyt å ta lange turer for å gjøre folk en stor tjeneste
Hauso Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 holder du fortsatt på å polere eller? Går på internatskole 10 min unna Lillesand;D
Ad|oS Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 holder du fortsatt på å polere eller? Går på internatskole 10 min unna Lillesand;D Det gjør jeg ja, men nå har jeg hvertfall fått meg litt mer erfaring med roterende maskin Litt bilder fra denne ukens jobb. Ble totalt ca 20timer på bilen, men den ble rimelig grei også da Det meste av utstyret jeg brukte: Fikk ikke fjernet alt her, da det var veldig dype riper. Fikk likevel tatt mye, og mer vil kunne bli fjernet når jeg får det nye utstyret som er bestilt hehe Skumlegging av koselig liten åtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå