Gå til innhold

Ad|oS goes rotating :D - Poleringsjobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en svart bil som ble lakkert i fjord sommer og hatt en hard vinter og er STYGG i lakken nå..den ble lakkerrt i garasje av en kar som hallveis kan lakkere.. bilen ble vannslipt og polert opp og ble den fin..polerte litt av skjermen på den her en dag me gammel billigvoks me rød farge i.( det som sto der)

Bilen er svart foresstetn:P hadde vert gøy å sett va du fikk til me den..bilen er i stavanger da:( kansje jeg kan ta meg en tur ned til kristiansand viss nytt insug og manifoild er på plass før vintern?:P

Tror det ligger noen bilder på 6-7-8 her

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=70576 ... 5#img_4203

Mvh

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Matt lakk, swirls og små riper kan jo alltids bli bedre, men er ikke noen mirakelmann, så klarer jo ikke fikse en dårlig lakkering vel og merke :wink:

Problemet mitt er at jeg ikke har noen garasje her i byen, så er nesten avhengig av at jeg kan stå hos noen som har et "innested". Men skal muligens hjem i høstferien (ca 2timer mot Stvg.), og da kan det kanskje være aktuelt med en tur til Stavanger for en jobb. Men ser helst at det er folk i nærheten her som kan være interesserte. Da jeg er student og har forelesninger er det ettermiddager som er tilgjengelige, og da trengs det gjerne to dager på en bil

Skrevet
bare å ta turen til mandal, godplass til å stå inne også vettu

Får se om vi ikke kan få til en avtale :wink:

BTW: E36 eller E46?

e36\ e46n e just tatt men må bare ta den også :P

Skrevet
Ordner med alt selv vettu. Men er jo litt langt til Sandefjord da...

Men har lyst å teste litt på en "vrakbil"/vinterbil der jeg virkelig kan teste ut grove kombinasjoner og slikt. På nyere biler må jeg jo tross alt være forsiktig hehe

jaja, Sandefjord er langt, men jeg går på skole i Birkeland, ikke langt unna! så tenkte at hvis du vil polere e30 min så send meg en mld på 92 88 24 62=D

Skrevet
Ordner med alt selv vettu. Men er jo litt langt til Sandefjord da...

Men har lyst å teste litt på en "vrakbil"/vinterbil der jeg virkelig kan teste ut grove kombinasjoner og slikt. På nyere biler må jeg jo tross alt være forsiktig hehe

jaja, Sandefjord er langt, men jeg går på skole i Birkeland, ikke langt unna! så tenkte at hvis du vil polere e30 min så send meg en mld på 92 88 24 62=D

Jeg har en E30 i larvik som du kan prøve deg på, om du alikevel skulle t sfj.

Skrevet

Ble visst ikke noe likevel i dag :( Menmen...

Blir nok ikke noen tur til østlandet på meg, hvertfall ikke med det første. I og med at jeg nesten ikke tar noe for jobben syns jeg det er litt drøyt å ta lange turer for å gjøre folk en stor tjeneste :lol:

Skrevet
holder du fortsatt på å polere eller? Går på internatskole 10 min unna Lillesand;D

Det gjør jeg ja, men nå har jeg hvertfall fått meg litt mer erfaring med roterende maskin :D

Litt bilder fra denne ukens jobb. Ble totalt ca 20timer på bilen, men den ble rimelig grei også da :wink:

Det meste av utstyret jeg brukte:

h589zhpsvimjbe060onk.jpg

eds5f49zmp1uexl8np99.jpg

Fikk ikke fjernet alt her, da det var veldig dype riper. Fikk likevel tatt mye, og mer vil kunne bli fjernet når jeg får det nye utstyret som er bestilt hehe

0zb6tomy0gq0d45lfg3i.jpg

5xiycew6okwe8foldlrc.jpg

1brszjn1l2a3fhsq0oi2.jpg

xov5ijxjhfsuxtdgssu0.jpg

qieo5nbm945bsnh6biji.jpg

Skumlegging av koselig liten åtter

65g01kzlqkv5slxccja3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...