lloydsb Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 ble bra det halvard! kjørte du med den milde kombinasjonen der det ikke var så galt, eller ? skal ikke mye til får at med en gang ser mye bedre ut, (det du har tatt bilde av)
Ad|oS Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Her måtte jeg på med cutting pad og Scholl S03 (veldig grov kombinasjon). Brukte også ull et par steder... Måtte over med denne kombinasjonen mange ganger på enkelte steder for å få vekk nok. Brukte altså groveste puten og groveste polishen jeg hadde. Til sammenligning brukte jeg vel mildeste polishen og polishing pute på din bil (orange pad og S30), og fjernet bortimot like mye.
lunde Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Jeg har sett denne karen live med poleringsmaskinen, og jeg er ikke i tvil vem jeg skal ha til og polere min bil!Makan til tålmodighet har jeg aldri sett før! Anbefales på det varmeste
Rabies Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Hadde jeg hatt garasje eller noe så kunne du fått plukke litt på mine biler, men jeg har bare grus og åpen himmel
Ad|oS Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 @ lunde Skal resultatene bli greie nytter det ikke stresse for mye vettu! Ting tar tid... @ Rabies Bare å låne en for anledningen Leter litt etter en garasje jeg kan leie her i Kristiansand, slik at jeg har et eget sted jeg kan stå, men er ikke så lett å finne noe greit til en ok pris!
Rabies Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Er ikke alltid like enkelt. De som har en garasje som faktisk egner seg til dette bruker den jo gjerne selv Men du har jo sett at lakken min trenger litt kjærlighet... Spess høyre forskjerm
wabby Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Om du hjelper meg med å sette opp to lamper i garsjen og rydde den litt, så kan du sikkert låne den i tider og utider Må få hengt go-cart'n i eller opp etter veggen samt kaste litt søppel. Er lys, strøm, musikk og carsoft der dersom jeg får en liten hjelpende hand =) Problemet mitt er at jeg ikke har henger eller hengerfeste ^^
Ad|oS Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 :D Antar du har vann der også? Hva trenger du henger og hengerfeste til? Søppel? Kan nok ikke hjelpe deg med min coupe...
wabby Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 For vann må du gå noen meter, men har lang nok slange til at du får den til garasjen. Har bare litt plank, og mursteiner jeg vil få kastet og få laget noen kroker på veggen slik at jeg får hengt opp dekka. Laget en liten arbeidsbenk hadde også ikke skadet. Har vurdert å bare hive det baki E39en, men ork... Rekker aldri søppeldynga heller, så prøver å finne en åpen konteiner Er to lysrør der idag, men vil ha inn to til. Koster jo slikk og ingenting på clas ohlson.
GiljeN Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 tror faktisk jeg slipper og lakkere bilen min om du tar over den en tur:S viss jeg får fart på ny turbo så kan jeg jo ta en tur til kristiansand for gøy:)
Ad|oS Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Kan gjerne hjelpe deg litt mot at jeg får stå hos deg en gang i blant, men kan desverre ikke hjelpe deg med å få vekk søppel og slik...
wabby Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Yupp, er null stress. Bare si ifra når du trenger plass, eller bare vil stikke innom. MOB: 91844168 Skal prøve å tømme garasjen ila uka for neste uke skal jeg bytte interiør på en Lexus is200.
wabby Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Da var garasjen et steg nærmere tom en full stasjonsvogn med murstein, plank og annet søppel og en sprengt søppeldunk Hengt opp 2 lysarmaturer og.
Ad|oS Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Hehe, høres ikke dumt ut! Må kanskje komme å inspisere ein dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå