wabby Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Ja, det er bare å ta turen. Skal se om jeg får lagt strøm til lampene i morra. Det eneste jeg mangler er en plate som kan brukes som arbeidsbenk. Kunne tenke meg noe som var ca 60 dyp og noe lang. Si ifra om du har noe liggende
rolfi Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Hvis du skal til Rogaland i nær framtid så kan du få bryne deg litt på vinterbørsa mi... Hvor mye tok du for slikt sa du?
JonasD Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hvor har du kjøpt produktene dine? Hvilke nettsider?
m-alpin Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Må få deg en plass å stå for e46`en min trenger pleie!! forsåvidt den rosa e36 min du så i går å
Ad|oS Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Handler fra ulike steder, men i det siste har det blitt mye fra Scandicshine.no Veldig bra service og konkurransedyktige priser Til poleringen her bruker jeg Scholl puter, Scholl polish og Flex roterende maskin Hehe, har fått lov til å stå i garasjen der jeg var på lørdag, så jeg har et sted
Christer Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 greit det... siden vi som har verkstedet er så slappe for tia er det like greit at du gjør noe der:P så føler vi at det blir brukt til noe fornuftig:P
Ad|oS Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Er veldig takknemlig for at jeg for stå der ja, men litt stress å kjøre så langt for å jobbe hehe Men går jo på et vis siden bilene er fra Mandal også Og så er det jo greit for dere at dere kan stå å kikke på meg å riste på hodet
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 bare å få på plass tipsglasset på verkstedet så man kan hive oppi en slant vettu
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 glad jeg har egen garasje ^^ fått pakke i da, H?
Ad|oS Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Den ligger på postkontoret, så får nok hentelappen i morgen
Kobar Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 om du har lyst å gi min IS ein sjangs, så må du bare komma innom ein dag! Den kan du prøve deg me hva som helst, for den skal i lakkboksen til vinters/vår uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå