Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vurderer og selge min m5 motor ettersom har fått noen endringer i planene hehe evighetsprosjekt. stort sett det du trenger for og få den til og funke i bil kan følge med f eks radiator elnett osv osv står i en 518i e34 har koblet om el nett på bil så motor starter og går men manger vifte så har ikke kjørt bil. men motor elnett til motor e ok ikke klippet altså.

ps må ikke selge men kom med bud :lol: eller spørsmål om du lurer på noe 8)

Skrevet

notert men må nokk opp hahah e vel verdt mer enn 6k haha har foresten byttet alle simmerringer og pakniner front av motor pga olje lekk noe som e vanlig på disse motorene.

Skrevet

Å få tak i en S38 i deler for 10lapper er ikke noe problem. En kar i bygda her skal forøvrig selge 7'ern sin med M88/3 motor i. Den får jeg for 12000. Alt er relativt. Jeg vil ikke ødelegge tråden, det er klart en nøkkelklar motor er verdt mer. Jeg bare lurte på ca hvor mye.

Skrevet
s38 er populære motorer som desverre ikke gror på trær lengre, så tipper du må over 20 lapper for en komplett motor/gir/ledningsspagetti osv osv

stemmer 8)

Skrevet
Alt med motor følger med?

Da tenker jeg på løs deler som dynamo, starter, alt som trengs.. Hjerne og lmm :)

Byr vertfall 13.000,-

mhm men må lengre opp. 20k e vel ingen u pris på dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...