want850 Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Er det noen som har noen gode tips angående lufting av clutch? Det er jo klin umulig å få ut all luften på vanlig måte, da røret går sånn som det går..
turn-in Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Ta av lokket på bremsevæskebeholderen og løsne luftenippelen på slavesylinderen til det kommer væske ut av den. Beveg deretter pedalen endel ganger.
Morty999 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 jeg har en metode som virker ALLTID, løsne slavepumpa fra kassa, så åpner du luftenippelen, klem så stemplet på pumpa helt i bunn, skru igjen luftenippelen og la den sive helt ut av seg selv, gjenta dette 2-3 ganger og skru pumpa på kassa igjen. da skal det være i orden dette har jeg gjort sikekrt 100 ganger og har alltid virket
Minibusa Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Du kan ta en slange fra luftenippelen på caliperet til luftenippelen på slaven, åpne begge, trå lett på bremsepedalen, så dytter du luften opp i tanken... Dette er veldig enkelt, virker også hver gang Bare pass på at du ikke går tom i bremseveske tanken, får da må du lufte bremser etterpå
want850 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 jeg har en metode som virker ALLTID, løsne slavepumpa fra kassa, så åpner du luftenippelen, klem så stemplet på pumpa helt i bunn, skru igjen luftenippelen og la den sive helt ut av seg selv, gjenta dette 2-3 ganger og skru pumpa på kassa igjen. da skal det være i orden dette har jeg gjort sikekrt 100 ganger og har alltid virket Har tenkt på dette, men er redd for å ikke få slaven på kassa igjen. Den blir jo steinhard når all luft er borte..
want850 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Du kan ta en slange fra luftenippelen på caliperet til luftenippelen på slaven, åpne begge, trå lett på bremsepedalen, så dytter du luften opp i tanken... Dette er veldig enkelt, virker også hver gang Bare pass på at du ikke går tom i bremseveske tanken, får da må du lufte bremser etterpå wow, det høres ut som et konge tips! Tusen takk skal du ha..
Morty999 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 blir ikke steinahrd den gitt, drit enkelt den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå