Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode tips angående lufting av clutch? Det er jo klin umulig å få ut all luften på vanlig måte, da røret går sånn som det går..

Skrevet

jeg har en metode som virker ALLTID,

løsne slavepumpa fra kassa, så åpner du luftenippelen, klem så stemplet på pumpa helt i bunn, skru igjen luftenippelen og la den sive helt ut av seg selv, gjenta dette 2-3 ganger og skru pumpa på kassa igjen.

da skal det være i orden :)

dette har jeg gjort sikekrt 100 ganger og har alltid virket

Skrevet

Du kan ta en slange fra luftenippelen på caliperet til luftenippelen på slaven, åpne begge, trå lett på bremsepedalen, så dytter du luften opp i tanken... Dette er veldig enkelt, virker også hver gang :wink: Bare pass på at du ikke går tom i bremseveske tanken, får da må du lufte bremser etterpå :lol:

Skrevet
jeg har en metode som virker ALLTID,

løsne slavepumpa fra kassa, så åpner du luftenippelen, klem så stemplet på pumpa helt i bunn, skru igjen luftenippelen og la den sive helt ut av seg selv, gjenta dette 2-3 ganger og skru pumpa på kassa igjen.

da skal det være i orden :)

dette har jeg gjort sikekrt 100 ganger og har alltid virket

Har tenkt på dette, men er redd for å ikke få slaven på kassa igjen. Den blir jo steinhard når all luft er borte..

Skrevet
Du kan ta en slange fra luftenippelen på caliperet til luftenippelen på slaven, åpne begge, trå lett på bremsepedalen, så dytter du luften opp i tanken... Dette er veldig enkelt, virker også hver gang :wink: Bare pass på at du ikke går tom i bremseveske tanken, får da må du lufte bremser etterpå :lol:

wow, det høres ut som et konge tips! Tusen takk skal du ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...