SSM Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Lufter denne for salg. Har hatt den siden mai som bruks/jobb bil og den funker vanvittig bra. Men grunnet høyt forbruk så vurderer jeg å selge den og få noe som er billigere i drift så jeg har litt til overs til M3en. Bilen er gått snart 290.000km. 1994 modell 530 med 1996 modell 540 motor og gir gått rundt 100.000 mindre enn bilen. M5 diff med 3:91 utveksling. Unichip piggyback system som skal gi 306hk. Mulig der er mer å hente, men må da mappes hos Flissundet Motorservice. Strøkent full skinn alt elektrisk. 540 bremser med redstuff klosser forran, bak er ikke montert enda. Nye skiver følger bak med kalipere som er klarte til overhaling. Bilstein dempere og Supersport forran. Hydraulisk nivåregulering bak. Mangler: -Slakk i styresnekke, justerings sak -Dunkelyd fra høyre forrstilling -Litt lite mønster på bakdekk Motoren og motor rommet er penere nå enn på bildet her. Har vasket nøye og behandlet plasten så er pent. Prisen er satt til 85.000,- eller høyst bydende. Ikke innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Mye bruker den i snitt? Er den godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Gamlebilen min jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 E34 Touting, noe nytt dette?? Spesial edt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 E34 Touting, noe nytt dette?? Spesial edt? Kanskje toting? Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Titting, sånn puppe bil! Den bruker rundt 1.6 på kjøring her jeg bor. Kun 50-60 sone og jeg har 1mil til jobb, 4km til sentrum. Har hatt den nede på 1.4. Greit om du ikke kjører mye, men jeg ruller rundt 45mil i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Godkjent med 540 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Nei ikke godkjent, spiller heller ingen rolle! Har nå tatt av sideskjørtene for å sandblåse det av rust som ligger i kanten mellom skjørtene og karosseriet. Ingen hull i kanalene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Jo, det gjør det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Og hvordan gjør det det? Jeg er ikke så paranoid at jeg MÅ ha motoren godkjent i bilen. Bilen og motoren fungerer utmerket og det er ikke en kjeft som ser forskjell heller. Dessuten er det bare til å sette på de bakbremsene og vise bilen så skal det nok gå fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Har vel ingenting å si for EU kontroll og slikt, men ved en forsikringsak kan det bli bikk makk. Uansett, fin bil som sikkert er knallsterk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Trenger ikke bli grell. Ved en forsikringssak som blir etterforsket og de sjekker motornummer kan det bli problem. At du ikke bryr deg, betyr ikke at evnt kjøpere ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Om han skal få bøll med forsikringselksap så må det også bevises at økt motoreffekt/motorvognendring er skyld til ulykken. Selger informerer godt nok til at man slipper å diskutere om det.. Forøvrig en knallfin bil, men forstår ikke hvordan du har fått et så høy forbruk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Om han skal få bøll med forsikringselksap så må det også bevises at økt motoreffekt/motorvognendring er skyld til ulykken. Selger informerer godt nok til at man slipper å diskutere om det..Forøvrig en knallfin bil, men forstår ikke hvordan du har fått et så høy forbruk ! Nei, det er ikke alltid tilfelle.... ja, synes også forbruket virket noe høyt. Mulig en katalysator og lmm rens kan hjelpe litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Om han skal få bøll med forsikringselksap så må det også bevises at økt motoreffekt/motorvognendring er skyld til ulykken. Selger informerer godt nok til at man slipper å diskutere om det..Forøvrig en knallfin bil, men forstår ikke hvordan du har fått et så høy forbruk ! Nei, det er ikke alltid tilfelle.... ja, synes også forbruket virket noe høyt. Mulig en katalysator og lmm rens kan hjelpe litt Jo, det er alltid tilfelle. Det må ALLTID foregå en form for granskning av ulykken for å vite hva forløpet var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg