Gå til innhold

Selges: E34 540i Touring 6 trinns manuell! Ny pris!

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter denne for salg. Har hatt den siden mai som bruks/jobb bil og den funker vanvittig bra. Men grunnet høyt forbruk så vurderer jeg å selge den og få noe som er billigere i drift så jeg har litt til overs til M3en.

Bilen er gått snart 290.000km. 1994 modell 530 med 1996 modell 540 motor og gir gått rundt 100.000 mindre enn bilen. M5 diff med 3:91 utveksling.

Unichip piggyback system som skal gi 306hk. Mulig der er mer å hente, men må da mappes hos Flissundet Motorservice.

Strøkent full skinn alt elektrisk. 540 bremser med redstuff klosser forran, bak er ikke montert enda. Nye skiver følger bak med kalipere som er klarte til overhaling. Bilstein dempere og Supersport forran. Hydraulisk nivåregulering bak.

Mangler:

-Slakk i styresnekke, justerings sak

-Dunkelyd fra høyre forrstilling

-Litt lite mønster på bakdekk

Motoren og motor rommet er penere nå enn på bildet her. Har vasket nøye og behandlet plasten så er pent.

Prisen er satt til 85.000,- eller høyst bydende. Ikke innbytte.

DSC00835.jpg

DSC00840.jpg

DSC00842.jpg

DSC00844.jpg

DSC00792.jpg

DSC00793.jpg

DSC00841.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hvordan gjør det det? Jeg er ikke så paranoid at jeg MÅ ha motoren godkjent i bilen.

Bilen og motoren fungerer utmerket og det er ikke en kjeft som ser forskjell heller. Dessuten er det bare til å sette på de bakbremsene og vise bilen så skal det nok gå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han skal få bøll med forsikringselksap så må det også bevises at økt motoreffekt/motorvognendring er skyld til ulykken. Selger informerer godt nok til at man slipper å diskutere om det..

Forøvrig en knallfin bil, men forstår ikke hvordan du har fått et så høy forbruk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han skal få bøll med forsikringselksap så må det også bevises at økt motoreffekt/motorvognendring er skyld til ulykken. Selger informerer godt nok til at man slipper å diskutere om det..

Forøvrig en knallfin bil, men forstår ikke hvordan du har fått et så høy forbruk !

Nei, det er ikke alltid tilfelle....

ja, synes også forbruket virket noe høyt. Mulig en katalysator og lmm rens kan hjelpe litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke alltid tilfelle....

ja, synes også forbruket virket noe høyt. Mulig en katalysator og lmm rens kan hjelpe litt

Jo, det er alltid tilfelle. Det må ALLTID foregå en form for granskning av ulykken for å vite hva forløpet var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...