Gå til innhold

Selges: E34 540i Touring 6 trinns manuell! Ny pris!

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok...Men da er det vel mulig jeg har m5 fangeren bak. Den er hvertfall blinklys på sidene i listen. hvis det er tilfelle så trenger jeg bare å kjøpe sideskjørtene av deg :wink:

Prisen på frakt er nesten samme da vekten ikke er så forskjellig. Er lengdetillegget som gjør at det koster ca 300

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...Men da er det vel mulig jeg har m5 fangeren bak. Den er hvertfall blinklys på sidene i listen. hvis det er tilfelle så trenger jeg bare å kjøpe sideskjørtene av deg :wink:

Prisen på frakt er nesten samme da vekten ikke er så forskjellig. Er lengdetillegget som gjør at det koster ca 300

Mvh

Og hva i pokker er det du raler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers kan du jo hente en i sverige med manuell kasse. 6-trinnskassa til 540 er den samme som til M5, bare med annet clutchhus. så M5 kassen passer ikke uten videre på 540.

e39 m5 kassen passer rett på den hafsmo! :)

Gjør den det altså? mener jeg har hørt at den hadde annet clutchhus. men kan hende jeg ikke har fulgt helt med. ;)

Beklager OT Larsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe bilen i stedenfor? :P

Pappa lånte bilen til Fagerstrand for å hente ATV. Med ulasta boggy henger gikk den på 1.2 ca. Da låg han i 6 gir stort sett hele tiden! Har ikke snakket med han etter han kom hjem om hvordan forbruket var da med litt mer last.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...