iKent Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Noen som vet om det er noen måte å tilbake stille disse lampene, så de blir grønne igjen? nå har den siste lampa begynt å lyse gult samtidig som det står inspection. men går utifra at det er bare en påminnelse om at jeg må skifte olje?. dette har jeg gjort. så må jeg på et verksted for å stille disse tilbake på grønt igjen?? Bilen er en e39 02 mod. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 hold inne den venstre knappen i instrumentet mens du setter på tenning, fortsatt hold den inne til det kommer frem inspeksjon, slipp da opp og hold inne igjen til det blinker, slipp opp og trykk deretter 1 gang-ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iKent Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Det funka dårlig. det blinka aldri.. prøvde både med tenning og motor på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Kjøp et reset tool. Btw: de jeg selger, passer ikke til din bil Regner med at du har OBD2 socket.. Selges her http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=28_4&products_id=8 Koster skjorta men... finner vel kanskje billigere andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iKent Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Okei, men er det den som passer til min bil som koster 600 spenn, eller er den dyrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Den linken jeg limte inn skal passe din bil. Du kan se om uttaket på bilen din er det samme for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå