Richirich Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Heisann ! lufter da bilen for salg, da jeg har lite tid til å gjøre de siste tingene som skal til for å få den på veien. den selges nå uten skilt. om ingen vil ha/jeg får 10 lapper slenger jeg på skilter og begynner på nytt etterhvert.. NB! følger med mangellapp på senking ! innbytte er mulig ! kom med forslag.. Litt info om bilen: - e30 325i fra 1989. - 177 000km. - lite rust. - nydelig lillafarge - seidl fangere + skjørt (er blitt shina litt med svart gitter). - M-tech2 bakspoiler. - Sportsstoler i svart skinn. - M-tech2 ratt (godt brukt ) - takluke ! - 9x16 og 7.5x16 "compomotive" felger med nye dekk bak. - Nytt senkesett fra FK Automotive (dempere og fjærer rundt om), såvidt kjørt inn, senker 60/40mm (med TUV) - nye tårnlagre bak. - el-vinduer. - relativt nye sota baklykter (e-merka). - bakre høyre hjulbue er litt stygg.. +++ edit: er også nye låser rundt hele bilen + tenning ! litt bilder: Svar i tråden, send en PM, sms (97644632) ! har litt å drive med, så treffes skjelden på telefon.. Mvh R.Stene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersrx Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 "om ingen vil ha/jeg får 10 lapper slenger jeg på skilter og begynner på nytt etterhvert.." 10 000 du ska ha for den? såg d mangla frontfanger på noen av bildene, står den på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hvor holder du til ? Og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 hbo 10k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 henter den for 10,- jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Selge du nå ja... Du glemte eksosen! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Lurer på litt mer info om denne jeg også. Hvorfor er det ikke skilter på? Pris? Feil/mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hvor er du holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 intresert i en e34 525 12v godkjent te oktober nesteår står på den en 288 trimmkam men har kjøleproblem ???? + litt mellomlegg fra min side ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 altså, bilen står uten skilt fordi jeg fikk mangellapp på senk, og fant samtidig ut at 325 var litt for dyrt for en student lommebok.. bilen står i eidsvoll, 1time nord for oslo.. har bud på 25k ! kan være interessert i å bytte til noe jeg kan ta rett i bruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 har frontfangern, den har nettopp fått netting og oppstivning (skum).. og som JonasD sier, har relativt ny eksos, snekra det i våres.. bilen må på eu før den kan få skilter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Rust på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Jepp å må ha svar på det budet mitt idag litt brennfort hvis jeg ska ha den, for jeg skal til oslo med en kamerat å hente en annen bil idag og:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Rust på bilen? den er 20år gammel, og jeg har ikke peiling på å sveise, så jeg har ikke gjort noe mtp rust.. jekk-festene er fine, kanalene er vel helt okei.. er litt rust på førerdør og antydninger på hvertfall buene foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Jepp å må ha svar på det budet mitt idag litt brennfort hvis jeg ska ha den, for jeg skal til oslo med en kamerat å hente en annen bil idag og:=) om jeg selger til 25k så taper jeg en haaaaaaaaug med penger, så er litt keen på å la den ligge litt for å se hva jeg kan få.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg