Phux0r Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Yes da skal gliset mitt omplasseres Har litt for mye annet å styre med. har en 325 som må på veien igjen å litt stress å sitte med to biler:) såo, noen som er intresserte i en 520 så æ d bare å sei ifrå. den er heil å fin, nylig EU-ok. nyll hjullager bak v/s. nytt bensin rør nye bremseskiver bak nye stabstag foringer foran nytt interiør (nesten nytt hjertfall?) rust nylig tatt helt original, til å med med hengerfestet på (fisj, men hver sin smak) tja, just lagt om nye dekk på gullet. og nylig oljeskift og nytt oljefilter. ligger også ute på db kode: 978395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Det var da en så rett fin 520 det der: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9509405855 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phux0r Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 ja jeg er faktisk veldig fornøyd med den. er jo som det står i annonsen noe pirk å gjøre med den også. men fanken heller, bilen er jo 18år gammel. men må ha den ut siden jeg skal ha 325'n på veien igjen så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg