jojr Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Jeg har en E34 som jeg ble frastjålet nøkkel til, fjernkontrollen satt på nøkkelen. Jeg har nå fått nye nøkkler fra BMW (gs bildeler) Men alarmen står på og hva kan jeg gjøre for å koble den ut. Hvor pleier boksen å sitte? Noen som kan hjelpe da det haster litt
Rogeren Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Hvilken alarm er det? Er det ettermarkedsgreie, sitter den hvor som helst, men ofte under baksetet på e34. Er det en defa, skal du ha en nødkode å slå den av med. Denne kan du også programmere nye fjernkontroller med...
jojr Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Det sitter en boks under rattet det står Enforcer 710 på. Det er antagelig alarmen da, Kan jeg koble den ut eller må jeg gjøre noe annet tro??
kbteknik Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Det sitter en boks under rattet det står Enforcer 710 på. Det er antagelig alarmen da, Kan jeg koble den ut eller må jeg gjøre noe annet tro?? ja det er alarmen, kobl av den og forbind de 2 hvite ledninger, så fungerer bilen men ikke sentrallåsen mener jeg, du kan bestille ny alarmfjernbetjening på ebay, men hvis du låser deg inn og setter på tenning slår du fra alarmen, og du kan ikke slå den på igjen føre du får ny fjernbetjening,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå