Phux0r Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Yes. bilen ble byttet i en 520i med en smelt 325i, greit for min del, 325'n var på veien da vi byttet over, så han som fikk 520'n hadde ikke mye glede for alt av oppheng og understell var kjørt istykker vell, fikk den på veien i slutten av januar i år, så gikk det halvanne måned så sa det PANG, en corolla som sto i veien.så var det på den igjen, å ja fronten som ble skadet igjen, som da jeg fikk den. s.bimmers.no/files/d499y41r1m7u30yfhb6c.jpg så holdt bilen ut sommeren, men 15.august sa det pang igjen og fronten ble tatt IGJEN. denne gangen av et dumt autovern som sto i veien for meg. vell, fint å ha noe å styre med og i dag er faktisk alt satt sammen:) bare å koble opp anlegget igjen;) side vinduene bak er også blitt sotet nå gleder meg til den er fix ferdig igjen da skal den ikke i dvale mer, det er målet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Qul historie ,men hva med og lære og kjøre bilen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phux0r Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 tssh, si ikke det til meg, ikke jeg som har smelt den samboeren min som smalt den begge gangene. og de tidligere eierne har smelt den. så nå skal bilen lakkes på nytt i samme farge, diamant blå, og så skal det opp "Karma" på bilen selv ser ikke jeg ikke gleden i å ødelegge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 kul historie, ja da får man alltid noe og gjøre når samboeren ordner smellen for deg svir vel litt i lommeboka til slutt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jaja di damene er ikke til og stole på .... Men blir bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phux0r Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 jau. for å si det sånn så sa jeg egentlig at hvis han smalt den en gang til, så kom jeg til å selge den. men du vet, blir jo glad i bilen, så når han smalt den sist nå,så var bilen til salgs, men klarte aldri selge den, så bygger den heller opp igjen og blir den smelt igjen nå, så skal den langt unna meg, å så skal jeg ha meg e30 *sugle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phux0r Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 btw, det er faktisk damene som er til å stole på min kjære guttevalp som ikke kan beherske seg med vesla mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 er vel kanskje litt bedre og gi han noe annet form for kjøretøy som sykkel? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phux0r Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 haha har faktisk fåreslått det, tror ikke han var så fornøyd da men han har lovet nå at han skal ta vare på tingene, er ikke bare bare å drive å bygge opp bimma hele tiden, BMW er jo ikke det billigste å drive å herpe på. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 og han tørr enda kjøre bilen ? mangel på respekt for deg og bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 haha sier dem alle er bare og gi sykkelen til han og ha nøkkelen i lomma . Blir dyrt i lengden og holde på sånt, men ellers ser den veldig pen ut fin farge og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phux0r Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 hehe:) leken bil og leken gutt vettu, da blir det fort feil:p men han har blitt bedre nå, tror han har skjønt det selv. hehe.. fargen på bilen er utrolig spesiell. var både på rudskogen og våler i vår/sommer og så ikke lik farge på noen av de andre bilene. den er til å forelske seg i når den står i sola nypolert, fint med diamant lakk:) nå må den bare bli hel igjen men i dag kom grillen på, og panseret and so on. han må jo gjøre noe når jeg er syk å nerder på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 hehe er bare og sette ham i arbeid må jo gjøre opp for seg når man ikke kan beherske seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phux0r Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 hæhæ, sant så sant:) men noen som har noen ideèr til hva jeg kan finne på for noe gøy med bilen denne gang? er dritt lei av innkjøp av lykter (men må jo ha de igjen) men noen som har ideèr til, eventuell fin styling, IKKE noe yoyowalla, mer gitt enn bil- opplegg:p hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 er ikke så mye man får gjort før det blir for mye og upassende ville ha holdt den som den er med M front og eventuelt GT leppe foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå