Gå til innhold

E34 M5 El. sort skinn, Grenrør, eksos, forstilling

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei lang dag på jobb. Svarer generelt her nå. Intreiøret skal jeg ha 8000kr for, om det passer touring vet jeg ikke, men kan vel sjekkes i delekatalogen event legge inn tråd på teknisk her inne.

Bakfanger 1500 hel og grei. Ene refleks mangler i lista. Og lokket foran slepekrok mangler. Ellers er alle festene hele og ok. Ingen riper eller hakk, men ser sikkert ikke helt nylakket ut da.

Ratt er ok, men ser jo at det er brukt. Tok av pad til fløyta når jeg tok av rattet og der ser det ut til at de øvre kontakt punktene til hornet er defekte. Vil tro noen har slått i rattet.

200kr

Resten av bilen kan du få for 2000kr. Da følger matter fleste lister ruta framme og bak. Skal du ha med forstillingen vil jeg ha 3000 for den og. Er komplet med snekke, stabstag frambremser dempre senke fjører.

Bak demperne og fjørene står og på bilen disse er nivå regulerings dempere.

Tanken er på. Bensin pumpa dashbord varme app ac register i kupeen. el takluke

belter bak. Ledn nett er klippet i så det er sagt.

Fremfanger er ødelagt.

Baklyktene er vanlige farger på rød og oransje, hvite ryggelys da :-)

500kr Da slenger jeg med lyktene framme v side og.

Skrevet
gir bud på 6000 for interiør,(er mye pes å koble el seter siden jeg har manuel)

Jeg trodde ledningene allerede låg i gulvet jeg? på de med manuell justering, Mener å ha lest det her inne for en stund siden..

Skrevet
ofte slikt..er en liten brekk i teppet rett under stolen.. grav litt nedi der så er det sikkert en stor kontakt:)

Memoryseter det der.. Er ikke bare bare med førerstolen da. Trenger og ledningsslings opp til koblingspunkt v/ rattstamme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...