icemanM5 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Hei! Jakter på ei sånn "stjerne" som skal sitte på de originale E34 M5 felgene jeg, eller kapsel da, om du vil.. Har du en sånn til høyre side, eller vet du om noen som kan ha en og selge til en grei penge....? MVH Ronny
E28 TURBO Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Hei nei desverre, men så du fikk av Yngve så er jo håp!
icemanM5 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Hei nei desverre, men så du fikk av Yngve så er jo håp! Sant det! Men takk for svar ihvertfall!
E28 TURBO Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Intreiøret er snart d eneste igjen
E28 TURBO Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 200lapp tenkte jeg. Nå er det en som har tinga d, men dukker han ikke opp kan du få d!
E28 TURBO Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Instrumeter dører og ratt er tinget.
ulriksen Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Motor og gir skal jeg foreløpig ha sjøl.Forstilling (bilen har hatt fram skade men forstilling ser fin ut) 1000ABS pumpe Alle styreenheter unntatt motor fram til jeg får bestemt om jeg skal bruke denne selv. Samme med lmm osv 3000 Dører Macaoblue m el heiser lås brutt opp fører dør 1000 Fram bak rute FramBremser Tank Intreiøret 8000 el svart skinn Bilen er komplett så mye småkjafs. El takluke Bilder kan sees på min tråd om min bil på prosjekter Ikke så sugen på å sende da døgnet mangler endel timer, men vi blir vel enige om en måte Hvis jeg er helt ute å sykler på prisene er det lov å komme med bud, følger ikke sånn kjempe godt med på priser. Er en som vil kjøpe demperne på bilen, men følger i hovedsak understell. Kan gis billigere uten demperne. Ukjent merke på fjører og dempere men bilen er lav og stiv! hva skal du ha for komplett forstilling???
ulriksen Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Hei lang dag på jobb. Svarer generelt her nå. Intreiøret skal jeg ha 8000kr for, om det passer touring vet jeg ikke, men kan vel sjekkes i delekatalogen event legge inn tråd på teknisk her inne.Bakfanger 1500 hel og grei. Ene refleks mangler i lista. Og lokket foran slepekrok mangler. Ellers er alle festene hele og ok. Ingen riper eller hakk, men ser sikkert ikke helt nylakket ut da. Ratt er ok, men ser jo at det er brukt. Tok av pad til fløyta når jeg tok av rattet og der ser det ut til at de øvre kontakt punktene til hornet er defekte. Vil tro noen har slått i rattet. 200kr Resten av bilen kan du få for 2000kr. Da følger matter fleste lister ruta framme og bak. Skal du ha med forstillingen vil jeg ha 3000 for den og. Er komplet med snekke, stabstag frambremser dempre senke fjører. Bak demperne og fjørene står og på bilen disse er nivå regulerings dempere. Tanken er på. Bensin pumpa dashbord varme app ac register i kupeen. el takluke belter bak. Ledn nett er klippet i så det er sagt. Fremfanger er ødelagt. Baklyktene er vanlige farger på rød og oransje, hvite ryggelys da 500kr Da slenger jeg med lyktene framme v side og. så prisen nå hehe har du solgt forstillinga
E28 TURBO Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Nei den ligger faktisk på gulvet sammen med alle boltene enda
m5_klaus Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 har bakstilling til e34 525i med diff liggende samt eksosanlegg om du trenger noe av dette kunne tatt det som delebetaling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå