Oddey Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Selger nå en komplett m3 3.2 liter med karosseri skade, i og med jeg var litt uheldig i helgen selger hele bilen til 50 000,- uten interiøret (frem stoler, bak stoler og sidepaneler). som sagt er den karosseri skadet, men alt annet skal være i bra stand, bortsett fra et stag eller noe på venstre bakhjul. legger ut bilder sånn den så ut like etter den kom ut av sanda på vålerbanen på søndag, opdaterer med bedre bilder imorgen. dette er vell en grei pris med tanke på at bare motor og gir koster rundt 40-45 tusen. Er bare en side som fikk smellen da jeg veltet i kanskje 40 km/t. rullet langsomt rundt på taket og ble stående der. Legger ut noen flere bilder idag *16.09.09* Her er grunnen til at hjulet står skakt. Litt dokumenter om bilen . Den siden som ikke ble rammet av støtet .
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Noe skade på felgene? Ikke noe som jeg har sett ihvertfall, ingen hakk eller lignende, men var muligens noe skeivheter med venstre bakfelg etter det jeg fikk høre.
badsha Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 sørn at du bor så langt unna... ellers hadde jeg kjøptn... er den kjørbar?
Oddey Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 sørn at du bor så langt unna... ellers hadde jeg kjøptn... er den kjørbar? Bytter man det ene staget bak på venstre side så skal den være kjørbar, er mulig det nå også men er ikke til å anbefale, jeg tauet ihvertfall bilen hjem fra våler så det er en ting som funker.
Oddey Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Norske skilter? Sikkert ikke... Nei, er ikke norske skilter, importert i juni så bare MVA er betalt, går fint ann å registrere den hvis man betaler engangsavgiften.
oddis Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hvordan gikk det med motoren da du rulla rundt? Stoppa/ fikk du stoppet den hurtig? Prøvd den i etterkant? Hvor i Hedmark holder du til? Send meg evt info på PM.
bmwmaxi Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Trodde ikke man fikk godkjent høyre styrte biler lenger. Det var vel derfor et firma som drev med japanske evo biler fikk et kjempe problem med alle bilene de hadde på lager.
Gunnar Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Norske skilter? Sikkert ikke... Nei, er ikke norske skilter, importert i juni så bare MVA er betalt, går fint ann å registrere den hvis man betaler engangsavgiften. Meningsløst å betale så mye engangsavgift for å norskregistrere en høyrerattet skadet M3. Det eneste som lønner seg når man skal betale full avgift er å få et strøkent eksemplar fra utlandet, for der er forskjellen noen ubetydelige tusenlapper på sliten og strøken bil. Dette er donorbil for ombygging..
Oddey Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Trodde ikke man fikk godkjent høyre styrte biler lenger. Det var vel derfor et firma som drev med japanske evo biler fikk et kjempe problem med alle bilene de hadde på lager. trodde jeg også,. intil jeg sjekket det, det gjelder ikke europeiske høyrestyrte biler, men japanske går ikke å få registrert med høyrerattet bil
Oddey Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Hvordan gikk det med motoren da du rulla rundt? Stoppa/ fikk du stoppet den hurtig?Prøvd den i etterkant? Hvor i Hedmark holder du til? Send meg evt info på PM. motoren skal være like fin fortsatt, jeg skal starte den etterpå, når jeg kommer hjem fra jobb, bare sørge for at det ikke har kommet inn sand ved insuget og slik først, jeg stoppet den med en gang jeg lå opp ned. Holder til i kongsvinger. kommer opdatering med flere bilder senere idag Mvh Odd
Oddey Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Norske skilter? Sikkert ikke... Nei, er ikke norske skilter, importert i juni så bare MVA er betalt, går fint ann å registrere den hvis man betaler engangsavgiften. Meningsløst å betale så mye engangsavgift for å norskregistrere en høyrerattet skadet M3. Det eneste som lønner seg når man skal betale full avgift er å få et strøkent eksemplar fra utlandet, for der er forskjellen noen ubetydelige tusenlapper på sliten og strøken bil. Dette er donorbil for ombygging.. Klart, det er er vell mest en donorbil, men hvis en skulle vere int i å regge den så er det mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå