Highway61 Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Jeg har en E36 med den største kjørecomputeren, men CC virker ikke. Har prøvd utallige koder for å aktivere CC, men uten hell. Hvis jeg ikke har CC-modul så er det jo greit, men vet ikke om bilen kom med den største kjørecomputeren originalt eller om det er oppgradert fra en mindre kjørecomputer uten CC. Så lurer på om noen her har en enkel måte å sjekke om jeg har CC-modulen. evt. en måte å aktivere CC på? Refererer til følgende guide. inkl. comments: http://www.bmwe36blog.com/2007/10/29/unlock-the-check-button-functionality-for-bmw-e36-on-board-computer-obc/
Highway61 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 check modulen ligger bak hanskerommet Ok, takk. Regner med at den ikke er der hvis bilen ble levert med kjørecomputer uten CC? Noe ideer om hvordan jeg skal aktivere CC hvis jeg har modulen/sensorer etc? Tror bilen ble levert med det! Skal sjekke bak hanskerommet når jeg får tid.
RemyNG Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 hvis du ikke har det er det vel ettermontert kjørekomputer, det pleier og være check klart på kjørekomputeren. http://www.bmwe36blog.com/2007/10/29/unlock-the-check-button-functionality-for-bmw-e36-on-board-computer-obc/ står litt info her
Highway61 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Har linket til den siden i første post, lest alt sammen inkludert alle kommentarene under. Er akkurat samme problem jeg har, en del som har kommentert som klarte å aktivere CC, de fleste ikke, men det var folk som hadde oppgradert fra mindre kjørecomputere uten CC. Ser jo ut som alle har forskjellige koder i nr 11 i den "hemmelige" menyen. Vet ikke om det henger sammen med modell, men hvis noen har en 320 97mod så takker jeg ikke nei til de innstillingene! Men jeg får vel sjekke om jeg faktisk har modulen før jeg legger alt for mye arbeid i det, med mindre noen har en enkel og grei løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå