espulus Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Noen her som har en katalysator til salgs? Trenger dette veldig fort! På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Du kan jo kjøre uten til neste EU kontroll. Du vil jo ha mer kraft så lenge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Hehe, det skjer ikke med min bil i alle fall :b Og nei, bilen går ikke bedre.. Den går VELDIG dårlig faktisk.. Brukte 30 sekunder på å komme opp i 120 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Ta ut innmaten eller sveis på et rør som erstating. Skulle ligget under ønskes kjøpt denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Hvordan tar jeg ut innmaten? Har aldri gjort dette før.. Og hvordan blir det om jeg sveiser på et rør som erstatning? Blir det for lite motstand, går den dårligere / bedre, bråker det mer / forsvinner noe av den gode sekserlyden osv? Ja vet det, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Vet ikke hvordan du tar den ut, men kat tar 10-15% av motorkraften, og tar mye mye mer om den er smadret og ligger og hindrer luftgjennomdtrømmen enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ikke ta ut innmaten... Det høres skikkelig ræv ut når man hører utenfra. Inni bilen blir det litt tøft egentlig. Men NEI... jeg skal få på ett rakt rør fort. Det er sånn ekkel klang i katten når den er tom hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå