Falc0 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Om budet er 65 så kan det være (=Må bare få sagt at selv om det er ettermontert styling og den er hellakkert er ikke dette noe som nødvendigvis drar bilen opp i pris... Jeg kjøpte min E36 318i for 36 000 Solgte den for 30 000, da etter rustfjerning, rettet alle bulker, hellakkering og litt stæshing. Byr deg 60 000 for bilen med 2 nye bærekuler og stabstagforingen byttet. 58 000 slik den er nå Da føler jeg og tydeligvis andre at du har fått godt betalt for den. Budet står ut morgendagen og jeg kan hente den onsdag, samt betale deg da om du godtar budet på 58 000 Stemmer, det er jeg enig i. Da jeg selv lette etter første bil, så sto det i mellom en stylet og en orginal, og det vart til at jeg gikk for den orginale. Og begge hadde gått omtrent det samme. Men har ennå ikke lagt ut bilen på finn, som nevnt tidligere. Og der vil jeg tro det er stor interesse for den. Budet ditt er ikke noe dårlig bud, men jeg trenger litt mere tid, for er det mulig og få 65 eller mere for bilen, så er selvfølgelig det noe jeg kunne tenke meg. Første som kommer med 65 000 her inne på bimmers vil få den på dagen, og da skal jeg sørge for at i værtfall bærekula og foringene er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Om jeg skal gi deg 65 000 for den skal det som mangler være der (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Bærekula og foringene blir i værtfall utbedret i løpet av uka. Lime girkula skal nok alltids klare Men mere tror jeg ikke det vil bli gjort, så sant den ikke blir vanskelig å selge da. Det er jo en mulighet for at du kan kjøpe den, men ikke innen onsdag og for mindre enn 65k desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Daaa takker jeg for titten (= Får si ifra når du godtar de 58 000. Ser etter bil imens. Flott bil for all del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Om jeg skal gi deg 65 000 for den skal det som mangler være der (= Dvs: Bærekule Tåkelys Rattemblem Girkule Foringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Samt feste trekket i døra og fikse displaylyset Hadde vært en fordel om det ikke strømmet inn vann baki også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg