Tomsti Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 er det noen som har erfaringer med Klausen Tuning? jeg bestilte 2 emblemer derfra, men har i etterkant pprøvd å få kontakt med Klausen om pengene er mottatt, og om pakken er sendt, men har ikke oppnådd kontakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Betaling ble mottatt i går Emblemer er på vei Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Er litt foskjellige erfaringer med klasusen. Selv har jeg bare positive erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Betaling ble mottatt i går Emblemer er på vei Mvh men sjå der ja men det er supert, da ser jeg vel de i posten i løpet noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 De ble postet i dag ca kl 18.00 så de går avgårde i morgen Tar vel ett par - tre - fire dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 supert, da var det ikke noe problem i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå