Bimmers525 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Halve oljepluggen står igjen i gjengene i bunnpannen. Noen som har vert på dettte tidligere? Går det evt fint å bore ut resten av pluggen for så å gjene opp igjen ?? Noen som vet diameter på oljepluggen på e 34 m50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 hmm er ikke pluggen hul da når du har knekt av hode ? skal ikke være noe problem og skru ut me en liten tang/grisepikk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Det samme skjedde på min E39 i vinter, brukte en torx bits jeg, null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 samme sjedde på min E46,men pluggen er hun,så bare sett inn en torx bits,eller grisepikk eller hva det nå heter,og skru det ut,går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmers525 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 TAKKER! Funket fett som faen med å kjøre inn en torx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 derfor vi er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 jeg trodde også at helvete var løst da det sjedde med meg,så husker lettelsen da pluggen kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå