Alecken Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Skulle hatt enda litt mer info og hjelp da jeg skal bygge om til gromt 5-bolts understell på min E30! Så fyrer løs et par spørsmål! Kan jeg bruke fjærbein med bremser fra E36 M3 og E36 M3 bærearmer og likevel få hjul osv riktig? Skal også ha coilovers. Passer coilovers fra vanlig E36 sekser overens med E36 M3? Noen å anbefale? Har tenkt på D2 coilovers framme og AVO fra PPF bak. Er dette gunstig? Bilen skal være så lav som mulig. Gjerne fittestiv Kjører 9 og 10x17" ET 11 og 35 (framme blir det spacer). Bak tenkte jeg å kjøre 325 bærearmer, E30 M3 nav med 325 lager og E30 M3 bremser. Må her lages noen adapter osv eller blir dette plug & play? Kort oppsummert: Framme: E36 M3 fjærbein E36 M3 bremser E36 M3 bærearmer Bak: E30 325 bærearmer E30 325 lager E30 M3 nav E30 M3 bremser Kom gjerne med andre innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 M3 E36 3,2 bærearmer og eksentriske foringer må du ha. Om du skal ha M3 bremser, er det seff best med spindel fra M3. Tror det er litt forskjell på 3.0 og 3.2. Bak passer det sånn du skriver: M3 E30 nav og ALT bremse tinga fra M3 E30. Jeg holder på å lage en adapter som gjør at jeg kan lage 5-120 bak på E30 med skive brems. PM for pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Ok Så jeg kan igrunn kjøpe komplette fjærbein fra E36 M3 med bremser, kjøpe tilhørende coilovers, 3.2 bærearmer og eksentriske foringer? Noen som har erfaring med D2 coilovers? Ser man kan justere de utrolig mye fram og tilbake. Lurer på hvor stivt dette der og hvor mye det bygger utover med tanke felgbredden min framme. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ja du kan kjøpe det komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Ok Hva med topplager? Passer det fra E30 overens på E36 eller omvendt? Noen som har erfaringer med coilovers? Tenker spesielt på disse fra PPF hvor fjør og demper er i ett: http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=595 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå