Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en boggi varehenger. Helst nedleggbare sidekarmer. Gjerne lenger enn de minste på 2.5m, og helst opp mot 2 tonn tillatt totalvekt, men alt er av interesse.

Sør- og østlandet er mest aktuelt.

Skrevet

Tror desverre ikke dette er lett og få tak i brukt. Jeg har fulgt med på Finn en stund, og de fleste som er nogenlunde fornuftig priset forsvinner styggfort. De fleste er bare noen få tusenlapper billigere enn å kjøpe ny. Husk også at det er en saftig omreg. på hengere med egenvekt over 350 (?) kg.

Jeg har endt opp med å bestille meg en ny henger fra Tysse

Skrevet

kjøpte en tredal 2 tonns boggi henger, med innvendig kassemål på 3 meter (den heter T-20-BBL til info, evn T-23-BBL) kjøpte den brukt for to dager siden. den veier akkurat under 350 kg (egenvekt) og er derfor gratis å omregistrere selv om den bare er ett år. var inne på biltilsynet å undersøkte

kjempehenger, som tåler langt over 2 tonn i ny og ne. kan anbefales

Skrevet

Tjah. Det dukker nå opp litt i blant. Det gikk en '00 modell Tyssehenger i Porsgrunn i dag til 9000,-. Så veldig pen ut. "Tenkte" litt for mange timer før jeg ringte, så den gikk.

Og så kom denne i kveld:

67_1154867387.jpg

Står til 15k, men var "holdt av" da jeg ringte. Dvs. at den skal hentes i morgen. Har ihvertfall kapret 2. plassen på ventelista om han andre ikke henter.

Skrevet

Ja du bekrefter jo det jeg skrev at de går fort unna.

Hvis det er en 320*150 henger er nok det ganske billig faktisk.

Jeg bestillte 320*150 med lemmer, pressening, lås, bøyler, og varesikringsnett for 24000 ferdig reg, levert hjem på døra. Det er riktignok en 1400kg henger, men tror det er under en tusenlapp i diff opp til 2 tonneren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...