rollertoy Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Heisann! Noen som kan hjelpe? Har en `99 318i m. M43TU Motor. Bilen trekker utrolig dårlig, og hvis jeg gasser fort to ganger så tar det år og dag før den kommer opp i turtall andre gangen. Noen som hvet hva det kan være??
Lars89 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Høres ut som gåen LMM, men få tatt en diagnose.
rollertoy Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Hei! Takk for kjapt svar, Var redd for at det kunne være lmm:) men hvis det ikke er det... hva annet kan det være?
rollertoy Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Har jeg vanos? Kan det være pakningene i denne som er gåene? Ikke sett om jeg har vanos på den...hehe
rollertoy Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 oki thanks, eliminert en ting...hm..
rollertoy Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Bilen er skikkelig dau mellom 2500-4000 omdr. og trekker dårligere på 2. enn på 3. gir... merkelig...men nå har jeg bestilt Carsoft, så da må jeg vel få stilt en diagnose, håper jeg....
rollertoy Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Noen som har en ide på hva det kan være? annet en lmm? regner med å få noen feilmld. med carsoft, men er det noen som har hatt noe lignende problem så skrik ut... greit å begynne et sted, tar jo noen dager før den er i posten..
Richie85 Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Tja, kan jo kanskje være en kamakselsensor som er gåen på bilen din.. men med carsoft, så vil hvertfall kunne lese av feilene.. Jeg bor ikke så langt unna om du ikke greier å vente med å lese av feilene.. hehe!
rollertoy Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Hehe..takk for det, men jeg skal nok klare å vente
rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Da har jeg fått meg carsoft, og feilsøkt... fikk opp en haug med feilmeldinger, men slettet alle og det var ikke så mange som kom tilbake igjen. Byttet LMM og nå går den veldig mye bedre Men Jeg får opp meldingen : error "Lambda Regulation" Hva kan dette være? Har en M43TU19 Den har en forvarmer til lambda (luftpumpe), Ventilen på manifoilen skulle vel lukket seg etter 30 sek. og luftpumpa sluttet å gå, men det gjør den ikke, ventilen står åpen og luftpumpa går hele tiden... Noen som har vært borti dette før? Kan dette være grunnen til at jeg får opp feilmeldingen "lambda regulation"?
rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 BUMP BUMP BUMP.....oooops fartsdumper jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå