AlXz Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hey. Ikke helt rent og fint akkurat. Dro av pakninga, og da ble noe av lakken også med.. :/ Bør jeg pusse litt på dette før jeg monterer igjen, der pakninga skal sitte? Eller er det bare å vaske/rense det og slenge på igjen??
MGR Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 jeg ville pussa der, så det blir glatt. viss ikke blir det nok ikke tett:P og jeg ville vaska lokket:P
Azeton Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Skru opp den tingen som leder ut veivhusventilasjonen også.. vask hele shiten grundig
Glenno Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Jeg pleier: vask med parafin og pensel. Puss ned med negerkuse før pakninger settes på.
Sir Hofstad Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Diesel. Bruk pakningsskrape eller sparkelspade for å fjerne gammel pakning.
AlXz Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Ok Får dra å kjøpe litt diesel.., avgiftsfri funker like bra? Er ikke pakningsrester.., er lakk som mangler Takk
stiva Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Ok Får dra å kjøpe litt diesel.., avgiftsfri funker like bra? ] JA! Vi betaler nok avgift for kjøretøyene våre i dette landet!!
AlXz Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 hehe Btw: Bør jeg ha på noe pakningsguffe eller noe på toppdekselpakninga?? Eller er ikke det noe poeng i? Bar å slenge på gummi pakninga og skru fast?
jensemann23 Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 jeg brukte et supertynt lag pakn. stoff på den ene flaten. Pusset også bort den lakken som var igjen slik at det ble helt jevnt. Tok også et tynt lag pakn.stoff på de ringene i midten til plugghullene, pass på så det ikke er for tykt, da tetter det ikke i kantene
C.Ellingsen Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Jeg pleier: vask med parafin og pensel. Puss ned med negerkuse før pakninger settes på. Hehe sorry OT men måtte bare spørre.. Hva er negerkuse??
Bimmerlars Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 At lakken blir med av er helt normalt. Ha kun pakningstoff der pakningen går over skjøta alubiter. Kan også ha på litt bak der halvmånene er. BMW anbefaler dreibond. Den er dritbra..
AlXz Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Er vel sånn stålbørste greie ja Sort farge og litt mer gummi aktig? Men pakingsstoff.., er det nødvendig? Evt.., hvilken type? Må tåle varme osv..
AlXz Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Dreibond ?? Er dette et pakningsstoff elns? Hvor kjøpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå