plugg69 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 holder budet mitt av til det går mot helga og jeg har fått lønn...
A-Grepstad Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har sjølv liggande ei orginal M3 GT Vinge til Sedan, prøvde den på Coupen min hinn dagen og den passa ikkje! Den var for brei i forhold til baggasjelokket
sportevo1990 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Har sjølv liggande ei orginal M3 GT Vinge til Sedan, prøvde den på Coupen min hinn dagen og den passa ikkje! Den var for brei i forhold til baggasjelokket ok da vet vi det
NSR Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 delenummer ? PFEBA-Heckspoiler typ:2264481 typzeichen:KBA37596 er nummera som står nede høyre side bak.. Er "PFEBA" org bmw merke?
Dirty Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har sjølv liggande ei orginal M3 GT Vinge til Sedan, prøvde den på Coupen min hinn dagen og den passa ikkje! Den var for brei i forhold til baggasjelokket Alle har orginale fortiden tydeligvis rart det da siden GT aldri kom som sedan
sportevo1990 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 delenummer ? PFEBA-Heckspoiler typ:2264481 typzeichen:KBA37596 er nummera som står nede høyre side bak.. Er "PFEBA" org bmw merke? glemte å skrive att det begynner med ett bmw merke føre PFEBA-Heckspoiler typ:2264481 typzeichen:KBA37596 vingen er orginal.. min er selvfølgelig fra en cupe!
sportevo1990 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 har den ennå. fått bud på 3000kr. men har jo ikke dårlig tid:=)
Olelink Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Har sjølv liggande ei orginal M3 GT Vinge til Sedan, prøvde den på Coupen min hinn dagen og den passa ikkje! Den var for brei i forhold til baggasjelokket Alle har orginale fortiden tydeligvis rart det da siden GT aldri kom som sedan Her er det tydelig vis litt forvirring ute å går. Det er egentlig ikke noe som heter GT vinge. E36 M3 GT har ingen egen bakvinge, den har (som andre coupe'er) en vanlig Classe II vinge for coupe akkurat som at E36 sedan har Classe II vinge for sedan. Coupe og sedan vingene ser like ut men har vel noe forskjellig fysiske mål siden sedan og coupe har forskjellige bakluker. De passer om hverandre men det blir ikke en like fin passform. Både sedan og coupe Classe II vingene kan levere orginalt med og uten ett tredje stopplys, med tredje stopplys blir den noe klompete. En visuell detalj som avslører mange falske Classe II vinger er at de er like klompete som den orginale med bremselys, bare at de u-orginale sjeldent har bremselys. En annen ting er at de u-orginale ofte mangler det utfreste sporet for typegodkjennings klistermerket på undersiden av den nedre delen på passasjer siden.
sportevo1990 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Har sjølv liggande ei orginal M3 GT Vinge til Sedan, prøvde den på Coupen min hinn dagen og den passa ikkje! Den var for brei i forhold til baggasjelokket Alle har orginale fortiden tydeligvis rart det da siden GT aldri kom som sedan Her er det tydelig vis litt forvirring ute å går. Det er egentlig ikke noe som heter GT vinge. E36 M3 GT har ingen egen bakvinge, den har (som andre coupe'er) en vanlig Classe II vinge for coupe akkurat som at E36 sedan har Classe II vinge for sedan. Coupe og sedan vingene ser like ut men har vel noe forskjellig fysiske mål siden sedan og coupe har forskjellige bakluker. De passer om hverandre men det blir ikke en like fin passform. Både sedan og coupe Classe II vingene kan levere orginalt med og uten ett tredje stopplys, med tredje stopplys blir den noe klompete. En visuell detalj som avslører mange falske Classe II vinger er at de er like klompete som den orginale med bremselys, bare at de u-orginale sjeldent har bremselys. En annen ting er at de u-orginale ofte mangler det utfreste sporet for typegodkjennings klistermerket på undersiden av den nedre delen på passasjer siden. skjønner hva du mener. men de fleste sier gt vinge siden den står på alle gtene orginalt. derfor sier jeg gt vinge så de fleste skjønner hva slags vinge det er snakk om. på andre biller er det noe du må bestille med når du kjøper ny bil.. sånn som denne.. denne er fortsatt orginal og er ikke forurensa me den gt grønnfargen det er jo en bonus..
Olelink Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Haha, forurenset med gt farge Har vel en aning om hvorfor du ikke har så mye til overs for GT i disse dager så lar den ligge Poenget med mitt innlegg var ikke rettet mot deg men var ett generelt innlegg. Sier jo selv "GT vinge" når jeg skal beskrive den
sportevo1990 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Haha, forurenset med gt farge Har vel en aning om hvorfor du ikke har så mye til overs for GT i disse dager så lar den ligge Poenget med mitt innlegg var ikke rettet mot deg men var ett generelt innlegg. Sier jo selv "GT vinge" når jeg skal beskrive den hehe ja jeg skjønte deg jeg.. hehe ja det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå