hillmar Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Jeg vurderer å bytte 18"erne mine mot noen 16"ere. Grunnen til at jeg vurderer det er at jeg vil ha mer komfort og ærligtalt er ikke bilen så pen at den "trenger" pene felger. Jeg tenkte meg et bytte mot noen ok(helst orginale) felger med GODEsommer dekk, eller felger pluss penger til gode dekk. Felgene mine er BBS style 42 18" med (noen hakk og riper og klarlakken har løsnet noen steder). Er dette noe noen kan være inntresert i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Jeg har ikke felger, men hvilken pris vil du ha for dem? Har bare 17 tommere jeg evt kan bytte vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Har du noen bilder? Jeg har et sett pene originale 15" du kan bytte i. Felgene er 100% runde. Dekkene er nye i år og har gått svært lite, men to av dem bør byttes pga høydekast i gummien. Mønster og dekktilstand på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Jeg er egentlig bare inntressert i bytte for å gjøre det så let for meg som mulig (slippe å først finne en kjøper for så å finne nye felger) men hvis jeg skal selge så må jeg få nok for de til å kjøpe noen felger og 4 nye dekk... Hvordan felger og dekk har du? KAN være inntressert i 17" også... Felgene mine er forresten 8,5 og 9,5" med vredestein ultrac sessanta 235/40-18 fra i år forann og 265/18-35 nankang ns2 fra sensommeren i fjor bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Har du noen bilder? Jeg har et sett pene originale 15" du kan bytte i.Felgene er 100% runde. Dekkene er nye i år og har gått svært lite, men to av dem bør byttes pga høydekast i gummien. Mønster og dekktilstand på dine? Har ikke no bilder men kan fikse... Synes derimot 15" blir for lite på e39, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Har 16" krysseikefelger fra e-34. 2 dekk som er ok og 2 som bør byttes. Kan ordne bilder av de i morgen om du også kan ordne bilder av dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 jeg vil ha mer komfort Synes derimot 15" blir for lite på e39 15" = Kjempekomfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Haha, veeel, må nok bare skuffe deg Og NA, jeg serfor meg at det blir litt for gammel "look" på e39, men tar gjærne imot et bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Her ser du bilde av ene felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Hei! Jeg har originale 16" med Nokian sommerdekk på lur... vedlagt bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Har du bilde av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Jeg har originale 17" bmw felger, som ikke er særlig lavprofil(altså mer comfort) Bra bakdekk, fordekkene er slitt på sidene, men ikke på midten... interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Skal prøve å fikse no bilder i dag, men har ikke tilgang til skikkelig "vaskeutstyr" så det vil ikke vise dem fra sin beste side... håk: du har pm rommis: det kan være intressant. som sagt, jeg skal fikse bilder så får du se hva du synes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Flott, da venter vi på spenning på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Kameraet mitt er ikke lysten på å dele bildene sine med pcen i dag, så det drøyer litt før jeg kommer med no bilder... Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå