Ajern Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 ja, den er fin den E30'n der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 ja, var min første "skikkelige" BMW, så derfor jeg var nyskjerrig på hvor den var å om den var i live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Skikkelig ? halvferdig bil er ikke skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Skikkelig ? halvferdig bil er ikke skikkelig bla bla bla Kenneth !! jeg savner alle BMW`ene mine, å spes denne, å d vet du godt..! men om 40 uker ( ja jeg har telling) så er alt som heter for studentliv over, å da blir d nok noe gromt i mitt navn igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 kjenner han som hadde den før, han selgte den til en i Bergens området snakka han om Stord er i Bergens området.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 kjenner han som hadde den før, han selgte den til en i Bergens området snakka han om Stord er i Bergens området.....! mine Geografiske egenskaper er ikke så store, som du kanskje skjønte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Gromm bayer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Den holder til på Stord i Hordaland. mm?? er den oppe å går å strøken enda? den er oppe å går ja, ser den ute nesten hver dag, spess i helgene. Men sant som det sies, er blitt lakke opp på nytt. Er helt blå nå, uten kameleon tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Den holder til på Stord i Hordaland. mm?? er den oppe å går å strøken enda? den er oppe å går ja, ser den ute nesten hver dag, spess i helgene. Men sant som det sies, er blitt lakke opp på nytt. Er helt blå nå, uten kameleon tullet Ja, vet den er lakkert helt blå. han som kjøpte den av meg som gjorde det, pga skade på frontfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Den holder til på Stord i Hordaland. mm?? er den oppe å går å strøken enda? den er oppe å går ja, ser den ute nesten hver dag, spess i helgene. Men sant som det sies, er blitt lakke opp på nytt. Er helt blå nå, uten kameleon tullet Ja, vet den er lakkert helt blå. han som kjøpte den av meg som gjorde det, pga skade på frontfangeren. hørte snakk om at han ene som hadde den etter deg hadde kjørt den en gang på jorde husker du navnet på han som du selgte den til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Den holder til på Stord i Hordaland. mm?? er den oppe å går å strøken enda? den er oppe å går ja, ser den ute nesten hver dag, spess i helgene. Men sant som det sies, er blitt lakke opp på nytt. Er helt blå nå, uten kameleon tullet Ja, vet den er lakkert helt blå. han som kjøpte den av meg som gjorde det, pga skade på frontfangeren. hørte snakk om at han ene som hadde den etter deg hadde kjørt den en gang på jorde husker du navnet på han som du selgte den til? Ja var vist noe slik ja.. husker navnet ja. får det på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Hvem bruker en senka og tilsynelatende strøken e30 cab, med 2mm bakkeklaring som jordebil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Hvem bruker en senka og tilsynelatende strøken e30 cab, med 2mm bakkeklaring som jordebil?? Hehe, det var vel et uhell som gjorde at den havna på jordet! heldigvis ikke brukt der til daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 godt senka er den iallefall, må nok sidelengs over fartshumper i sentrum bl.a, men gjort noe med motor? virket litt frisk av seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 godt senka er den iallefall, må nok sidelengs over fartshumper i sentrum bl.a, men gjort noe med motor? virket litt frisk av seg Mja, klarte å kjøre rett over fartsdumper som regel. tar jo litt neddi så klart. var org 325 da jeg solgte den, men ble vist montert NOS på den en stund. Men dette var vel hardbart til motor ,så tror ikke den er så veldig kvikk om ikke det har skjedd noen forandringer i motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå