Gå til innhold

Noen som vet hvor denne holder til?? e30 cab

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skikkelig ? halvferdig bil er ikke skikkelig :P

bla bla bla Kenneth !! :P jeg savner alle BMW`ene mine, å spes denne, å d vet du godt..! :oops: men om 40 uker ( ja jeg har telling) så er alt som heter for studentliv over, å da blir d nok noe gromt i mitt navn igjen.. 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den holder til på Stord i Hordaland.

mm?? er den oppe å går å strøken enda? :D

den er oppe å går ja, ser den ute nesten hver dag, spess i helgene. Men sant som det sies, er blitt lakke opp på nytt. Er helt blå nå, uten kameleon tullet :)

Ja, vet den er lakkert helt blå.:) han som kjøpte den av meg som gjorde det, pga skade på frontfangeren.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er oppe å går ja, ser den ute nesten hver dag, spess i helgene. Men sant som det sies, er blitt lakke opp på nytt. Er helt blå nå, uten kameleon tullet :)

Ja, vet den er lakkert helt blå.:) han som kjøpte den av meg som gjorde det, pga skade på frontfangeren.:)

hørte snakk om at han ene som hadde den etter deg hadde kjørt den en gang på jorde :shock::o

husker du navnet på han som du selgte den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte snakk om at han ene som hadde den etter deg hadde kjørt den en gang på jorde :shock::o

husker du navnet på han som du selgte den til?

Ja var vist noe slik ja.. husker navnet ja.:) får det på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt senka er den iallefall, må nok sidelengs over fartshumper i sentrum bl.a, men gjort noe med motor? virket litt frisk av seg :)

Mja, klarte å kjøre rett over fartsdumper som regel.:) tar jo litt neddi så klart. :lol: var org 325 da jeg solgte den, men ble vist montert NOS på den en stund. Men dette var vel hardbart til motor ,så tror ikke den er så veldig kvikk om ikke det har skjedd noen forandringer i motorrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...