Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke noen som vet hvor man kan kjøpe bare deler til og lage egen manifold til m52. har allerede hatt turbo i bilen, men vil lage en manifold selv så jeg får endra posisjon på turboen. men husker ikke noen av sidene jeg brukte før som hadde slikt.

Skrevet

ahlsell selger alt du behøver av rørbiter, har akkurat bygd meg grenrør selv, men da i svartstål og der koster et 42,4mm 90graders bend 22,- og røra er ikke dyre de heller, de har syrefast,rustfritt og vanlig svart. www.ahlsell.no

Skrevet
Du må vel være kunde hos ahlsell eller være ansatt i eit firma som er kunde hos de for å få handlet der?

jasånn egentlig, men det står noe i forbrukerloven om at alle plasser plikter og selge varer til alle mulige sålenge det ikke er ting som sprengstoff osv. så det er bare og troppe opp og handle eller registrere seg i nettbutikken tror jeg også går fint, hvis du evt kjenner en rørlegger eller elektriker/energimontør så har mest sannsynligvis de avtale med ahlsell, jeg har også mulighet hvis det blir eneste utvei

Skrevet

Jeg skulle handle noen rørbiter en gang hos Ahlsell på Forus...Når jeg kom til kassen fikk jeg beskjed om at de var en grossistkjede, å det kom ikke på tale å få handle som privatkunde.

Skrevet

Du kan jo høre på tess også da. Evt bestille via et mekanisk verksted elns. Brødrene dahl skal også ha slikt Usikker på om de selger til privatpersoner da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...