Japp Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Flere enn bare jeg som kom til å se på Budbringerne på Viasat? http://www.viasat4.no/budbringerne Må si det er enkelte av de budbil sjåførene som er ganske drøye Litt artig å se da, virker som en litt sånn white trash harry folk som eier den men hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Er dette en konkurent?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 jeg møtte faktisk clas på rudskogen i sommer slo av en prat, og tok bilde av han atmed m3n såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japp Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Toms og Oslo Budbil er sikkert konkurrenter. Har ikke satt meg så godt inn i akkurat denne nisjen Jeg har selv god erfaring med Oslo B. i forbindelse med bestillinger på jobben. Jeg mente ikke noe nedverdigene med det med Toms, det er vel på grunn av væremåten han har kommet så langt. Jeg synes Tom er utrolig flink i business, det er det jo bare å se på hva han sponser av idrettslag i Oslo og til og med utenfor Oslos grenser. Han sponser til og med Nybergsund fotball, og etter hva det sies så er han i ferd med å sette i gang med et Toms gatekjøkken. Og etter hva han selv sier i en av episodene så opplever firmaet store økninger i overskudd hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå