Sheamus Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Vurdere selger Kerscher felger, tenkt meg ha 6 tusen for de Det er sparce 5x112 i felgene men trenger vel bare sparce 5x120. Passer alle biler med 5 boltsirkel... 215/45/17 men felg skal passe 245 bred dekk. To felgene bør opprette av bulk og kantkørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 er det 5x120 boltsirkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 er det 5x120 boltsirkel? Sparce 5x112 boltsirkel sitter i de. Bare skaffe sparce 5x120 boltsirkel, plug and play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Er nok ikke verdt 6000 disse her.. Disse bulkene er dyre og vansklige å rette opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Er nok ikke verdt 6000 disse her.. Disse bulkene er dyre og vansklige å rette opp. En felg koster 2700 + dekk http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=3542 Bare gir bud du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 men de er NYE, disse er ikke i ny stand, og med dyre bulker og rette opp, er de nok ikke verdt 6000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Burde dessuten ligge under "Annet selges" da disse ikke passer til Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Burde dessuten ligge under "Annet selges" da disse ikke passer til Bmw. Jeg har ingenting med salget å gjøre, men JO de passer til Bmw Er sånne "unifit" felger, du har en felgring inni felgen som du kan bytte ut (koster vel 500kr for 4stk). Så du kan få alle boltsirkeler fra 4*100 til 5*120.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Burde dessuten ligge under "Annet selges" da disse ikke passer til Bmw. Jeg har ingenting med salget å gjøre, men JO de passer til Bmw Er sånne "unifit" felger, du har en felgring inni felgen som du kan bytte ut (koster vel 500kr for 4stk). Så du kan få alle boltsirkeler fra 4*100 til 5*120.. Korrekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Burde dessuten ligge under "Annet selges" da disse ikke passer til Bmw.Sjekk opp før du kommer med slike påstander..... For eks. Porsche-felger passer Bmw.....hvis man bruker adapter-spacere. Men å si at de ikke passer Bmw for at Porsche har 5x130 blir litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Enkelt og greit, jeg forstod ikke heeelt hva selger mente. "Sparce" var et nytt ord for meg, ikke vondt ment. Jeg beklager, lykke til videre med salget.. Jeg ser ikke annen verdi i felgene enn at de kan smeltes om og bli nye alufelger en gang i fremtida. Men det er meg.. Skal bli spennende å se om disse går for prisforlangende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå