jeh Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 hei hei godt folk er blitt bitt av basilen , skal kjøpe meg bmw e 36 , lurer da på en 328 event en m3 , helst cab maks km 200000, tengt pris alt fra 100000 til 250000 må da høre med dere som kan dette noe spes jeg bør se etter være obs på, svakheter med mer , hva mener dere om og frisere opp en 328 med eksos kompresor med mer kontra kjøpe en ferdig orginal m3 , alle synsoungter tas i mott med takk , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 hehe, prøv en av hver så har du ikke lengre tvil Svakheter kan være vanos, spesielt på M3. Ellers er det ikke så mye mer enn på vanlige biler. Rust, risting i ratt, lekkasjer, foringer osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 m-bil er noe for seg selv og kan ikke sammenlignes med vanlig bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Helt klart M3 kontra noe hjemmemekk, men cab-ene er cruisebiler og orginale 328 er mer enn rask nok til slikt bruk. ALT må sjekkes på disse bilene; de begynner bli gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 M3 helt klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Jeg ville garantert gått for en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 ja dere holder en knapp på m3 en ja , regnet nesten med det , med hva er deres erfaringer meninger om 3 kontra 3,2 literen , takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Altså.. Begge er jo to fantastiske biler.. Jeg ville valgt 3.2 litern, da denne er litt sprekere enn 3.0 litern.. Men, smak og behag. Heldigvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 hei hei godt folk er blitt bitt av basilen , skal kjøpe meg bmw e 36 , lurer da på en 328 event en m3 , helst cab maks km 200000, tengt pris alt fra 100000 til 250000 må da høre med dere som kan dette noe spes jeg bør se etter være obs på, svakheter med mer , hva mener dere om og frisere opp en 328 med eksos kompresor med mer kontra kjøpe en ferdig orginal m3 , alle synsoungter tas i mott med takk , Heller trimma 328 enn org m3 ass:P Spørs på hva som er gjort og hvordan da seff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 328 cab ligger ofte veldig høyt i pris, så sånn sett vil ikke steget opp til en M3 være så stor som hvis man ville gått for en coupe. Du må også tenke litt på om du vil ha en ombygd bil eller en som er orginal. Ombygde M3'er er ganske greie i pris, men er desverre ikke så mange av dem som er godkjent. Men da du vil ha cab tenker jeg mer en cruiser enn en racer, og en 328 går jo bra den! Men for all del, en ekte M3 er noe for seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 hei hei igjen blir det en m3 ønker jeg helt klart en orginal en ikke en hjemme mekka bobb bobb bil , tak for alle svar så langt ,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Mortormessig er vel 3.0l kontra 3.2l like bra, de har begge sine svakheter så se etter M3 med lav km og hør nøye etter ulyder fra motor. M3 blir også ofte kjørt hardere/utsettes for større påkjenninger så man må påberegne noe dyrere vedlikehold. 3.2l er sprekere men er du uheldig kan du må regne med å plutselig stå der med defekt vanos. 3.0l har også hatt problem med vanosen, men det er langt sjeldnere og det er ikke det samme problemet som 3.2l har. At M3 er noe for seg selv er jeg helt enig i, men jeg stiller meg også bak påstanden om at når man skal ha cab er ikke motor og ytelse det viktigste lengre og 328 går mer enn bra nok til å blåse vind i håret. En 328 med kompressor kan vel fort få en ytelse godt over M3 også om det blir gjort skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 hvordan tåler automat kassa på 328 og bli trimet , eller burde jeg heller gå for en med manuel kasse , tengte jeg skulle reise og titte på ett par biler nå i helga , god helg folkens,,,,,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 328 har samme kasse som M3 (manuell) Denne zf kassa tåler juling (600hk). Sjå og prøv litt forskjellig du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 328i med TS2 kit fra ESS drar fra en org 3.2L ja, men regner med mye av dette er pga vekt også, M3en er ganske mye tyngre enn f.eks min ombygde 328i. Sett en M3 på youtube som er kun lettet 150kg, og den gikk imponerende godt. Men en slik sugemotor fra BMW M er jo helt værst uansett Samt har du alt lovlig og vil ikke krangle med forsikrings saker om motorytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå