Andreasnicolai Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Du må ta dæ ein tur å prøv biln bli heim i 16 daga no.Biln ber itj nå preg av å ha gått så langt ailt fungere helt fint ,gire helt perfekt,ikke nå slakka ti drivverk "Du må ta deg en tur å prøve bilen. Blir hjemme i 16 dager nå. Bilen bærer ikke noe preg av å ha gått så langt. Alt fungerer helt fint. Girer helt perfekt, og ikke noe slakke i drivverk." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 it's trøndersk jeg oversetter; "du burde ta deg en tur og prøve bilen,jeg er hjemme i 16 dager nå. Bilen bærer ikke preg av å ha gått så langt, alt fungerer helt fint - ikkenoe slakk i drivverk." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 haha,vi postet samtidig,og jeg ser at jeg glemte den "girer perfekt" biten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 vi har allerede bumpet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Regner me hann mannen fra skatval forsto va jeg skrev .Ka lure du på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Du må ta dæ ein tur å prøv biln bli heim i 16 daga no.Biln ber itj nå preg av å ha gått så langt ailt fungere helt fint ,gire helt perfekt,ikke nå slakka ti drivverk "Du må ta deg en tur å prøve bilen. Blir hjemme i 16 dager nå. Bilen bærer ikke noe preg av å ha gått så langt. Alt fungerer helt fint. Girer helt perfekt, og ikke noe slakke i drivverk." +1 jeg gadd ikke å prøve engang gratis bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 skinnseter? hvordan er den inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 skinnseter? hvordan er den inni? Se bildene. Og les på side 1 da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg