Dan Cato Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 BMW 318 TDS e36 touring 96modell selges pga overgang til nyere bil. Bilen er akkurat blitt eu godkjent: 1.sept 2009!! Det er akkurat blitt bytta olje, oljefilter, luft filter, dieselfilter, NY CLUTCH, nytt øvre reg.kjede, Kjøretøygruppe: Personbil Merke: BMW Modell: 3-serie Årsmodell: 1996 Betegnelse: 318 tds Chassistype: Stasjonsvogn Utvendig farge: Svart Interiørfarge: svart Kilometerstand: 238.000 km Regnr: vf 42031 Girkasse: Manuell Girbetegnelse: 5 Drivstoff: Diesel Hjuldrift: Bakhjulsdrift m3 frontfanger, m3 lister, angeleyes, el,takluke, 17" felger (de som sitter på bilen bak). Jeg har punktert, så mangler gummi på en av felgene, derfor er det forskjellig felger foran og bak akkurat nå, men har 4stk av hver.. kan velge selv hvilken av disse sommerfelga du vil ha med. Det er også med 15"alu vinter.. Dette er en god bil som går veldig fint. og som er i kjempe god stand. det eneste jeg vet om er at sentrallåsen på passasjersiden foran ikke låser, så man må gjøre det manuellt, også "uler" det litt i bakakslingen. 60.000kr bilen ligger også på auto db: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Hva kan ulyden i bakakslingen være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Hva kan ulyden i bakakslingen være? er ikke sikker.. er bra med olje på den hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Da er det ihvertfall skummelt (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Da er det ihvertfall skummelt (= tviler, er bare såvidt det uler da.. når den får belastning.. har en ok bakaksling sittende på en delebil jeg har.. som er mulig å få med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 laber interesse? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 og bumper igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 tja.. er det ac på den? pris diskuterbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 tja.. er det ac på den? pris diskuterbar? det er desverre ikke ac på den.. el.takluke istedet =P det spørs hvor mye du skal diskutere.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 skulle helst hatt med ac men.. skal tenke noen dager så kan det nok hende jeg ringer deg..raller rundt i volvo om dagen og begynner å savne BMW gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 skulle helst hatt med ac men.. skal tenke noen dager så kan det nok hende jeg ringer deg..raller rundt i volvo om dagen og begynner å savne BMW gitt!!! hehe, okei bar eå ringe.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg