noekult Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 *****SOLGT***** Har en liggende her, kjøpt fra Koed, så jeg antar at den er i god brukbar stand. Fulgte med eks-bilen min og jeg glemte å gi videre ved salg, legger derfor den ut her. Slik del har gått fra Koed til 1600-2000 kr. Kan sendes mot frakttillegg eller være behjelpelig med frakt i Oslo området (opp til 30 min. en vei). Bilde kan legges ut eller sendes på e-post hvis det er ønskelig. Åpen for bud SEND PM, er innom hver dag.
touchoflemon Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Drivaksel forann eller bak? Ps, mellomakslingen til ix'n passer ikke på vanelig bakhjulsdrift.. den er mye kortere.. =)
noekult Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Foran Bare gi bud, har lyst til å bli kvitt den, tar bare opp plass.
noekult Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Takk Da vet jeg det, til eventuelle kjøpere som har spørsmål
Azeton Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 ser for meg en at den drivakselen hadde passet en rwd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå