MGR Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Siden dama dro hjem til familien sin i helga, spurte jeg fint om jeg kunne låne speilreflekskameraet hennes, siden det er lite brukt men hun måtte ha det da hun går på Media linja.. jeg har lest litt om iso og sånne ting, men vil ikke si jeg har skjønt så masse, men fikk da skrudd av blitsen, og fant noen bra plasser og ta bilder, så var det bare å fyre løs. er min bil på bildene, bare å sjekke prosjekt tråd for info.. for de som stirra rart på meg i hamar i kveld, bare kom bort og snakk neste gang:) det var de beste ifra i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Nærbilde av felgen med Statoil i bakgrunn og fronten foran CC var ganske bra. Intr i å ta bilder sammen en dag jeg, kan komme bort om jeg ser en kop med BMW og kamera ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Nærbilde av felgen med Statoil i bakgrunn og fronten foran CC var ganske bra. Intr i å ta bilder sammen en dag jeg, kan komme bort om jeg ser en kop med BMW og kamera ! takker:) første gang jeg har prøvd speilreflekskamera:P og stilte ikke på noe da jeg ikke skjønte mye av kameraet, men kommer seg vel:) ja, den er grei den:D må du gjør:P haha.. bare blink som pokker med lysan viss du meg:) bor du i hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det kommer seg nok, ja. Litt trening er alt som skal til ! Du kunne med fordel ha tørket bilen før du tok bilder. Bor i Elverum, men befinner meg på Hamar ganske ofte. Du får se etter en grå Mini Cooper S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Det kommer seg nok, ja. Litt trening er alt som skal til ! Du kunne med fordel ha tørket bilen før du tok bilder. Bor i Elverum, men befinner meg på Hamar ganske ofte. Du får se etter en grå Mini Cooper S. håper da det:) ja, kunne gjort det, men vart ikke gjort, litt for jeg tenkte det var tøft viss den var våt, og litt for at jeg ikke hadde noe å tørke med:P ja, den er grei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Et lite spm, ikke så veldi inne i alt, MEN. Har m-tech fanger slik som du, men mangler den "lippa" nederst forran. Hva heter den og hvor får man det kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 jan0: det er en dtm spoiler.. får kjøpt den hos gs bildeler.. MGR: bra bilder til og ikke her vært borti et slikt kamera før.. vis du er int i noen fine locations i hamar vet jeg om et par som kan bli bra med rette bilen og det tror jeg din er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 takk, god helg everyone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 kommer nok bort en tur jeg og, om du står på statoil og CC og knipser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 jan0: det er en dtm spoiler.. får kjøpt den hos gs bildeler..MGR: bra bilder til og ikke her vært borti et slikt kamera før.. vis du er int i noen fine locations i hamar vet jeg om et par som kan bli bra med rette bilen og det tror jeg din er Kor kor? Jeg vil ha locations Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 hehe, må jo være akkurat den samme "vaskebåsen" jeg brukte for noen få uker tilbake når jeg var på hyttetur på Budor:) Kule bilder forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det var kult det med felgen Men jeg syns det virker som du stresser litt.. Se på bilde nr 7 fra topp, der er ikke hele bilen med. Prøv å bruk mer tid og ta mange bilder for det er ca bare noen få av de man tar som blir bra, men nå er jo ikke jeg heller noen ekspert på området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Det var kult det med felgen Men jeg syns det virker som du stresser litt.. Se på bilde nr 7 fra topp, der er ikke hele bilen med. Prøv å bruk mer tid og ta mange bilder for det er ca bare noen få av de man tar som blir bra, men nå er jo ikke jeg heller noen ekspert på området bilde nr sju var det fysisk umulig å få med hele bilen, da det sto en vegg bak meg:Pog jeg brukte vel et par timer på å ta bilder, og tok vel ca 4 ganger så mye som er lagt ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 jan0: det er en dtm spoiler.. får kjøpt den hos gs bildeler..MGR: bra bilder til og ikke her vært borti et slikt kamera før.. vis du er int i noen fine locations i hamar vet jeg om et par som kan bli bra med rette bilen og det tror jeg din er takker:) ja, den er grei den, bare rop ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 pen bil:) eneste jeg vil sette finger på er parklys i blinklysa, minner om en volvo:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå