Gå til innhold

Anelgg - bmw 320i e36


 Share

Anbefalte innlegg

kjøpr 6x9 i bakhyllen og addaptere til dem, et frontsett med mindre du er fornøyd med 6x9'ene og gjerne en basskassse til å ha i bagasjerommet, og noen forsterke til hele greien:) har et midlertidig annlegg i min og det kom på ikke mer enn 3k det er 6x9 og forsterker til dem, "brukt" subb 2x10" (kjøpte dem og forsterker til de på finn 1500) tror du finner noen billige 6x9 på netonnet.no men annbefaler at du kjøper skikkelige 6x9 viss det er bra lyd du er ute etter, siden subbene vil stå for bassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
kjøpr 6x9 i bakhyllen og addaptere til dem, et frontsett med mindre du er fornøyd med 6x9'ene og gjerne en basskassse til å ha i bagasjerommet, og noen forsterke til hele greien:) har et midlertidig annlegg i min og det kom på ikke mer enn 3k det er 6x9 og forsterker til dem, "brukt" subb 2x10" (kjøpte dem og forsterker til de på finn 1500) tror du finner noen billige 6x9 på netonnet.no men annbefaler at du kjøper skikkelige 6x9 viss det er bra lyd du er ute etter, siden subbene vil stå for bassen

takk takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må løsne deksler foran og lister langs dørene. Baksetet kan også med fordel taes ut. Er litt (pirk)arbeid dette, men er jo moro å få litt lyd! Bare husk å legge strømkabler på ene siden og signalkabler på andre siden, så det ikke blir forstyrrelser. Er gjennomgang for kabler i torpedoveggen under platen som batteriet sitter på under panseret. Det beste er også å fjerne hanskerommet for lettere å komme til når du eventuelt trekker plusskabel fra batteriet. I min 318i går det originalt strømledninger bakover på førerside, så jeg trakk derfor strømkabelen der. Minus/jord tar du fra jordingspunkt i bagasjerommet. Hos meg var det et godt punkt nede til høyre nær bakplaten, der batteriene ligger på noen modelller.Og så er signalkabel og eventuelt høyttalerkabler lagt på passasjersiden. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...