Torminator Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Skulle støvsuge bilen min innvendig i dag, og da jeg plukka ut gulvmattene ser jeg at det er klissvått under matta på passasjersida!! Noen som vet hvor jeg bør begynne feilsøkinga? Bilen har ikke takluke og er en 98-modell... Alle tips og svar mottas med takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Er nok lekasje i varmeregisteret. Lukter det kjølevæske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 enten fra varmeregister eller dreneringen fra ac, hvis du har ac da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 er nok enten dørlista at det renner regnvann inn fra døra eller som det var på min E46 dreneringskanalen i midtkonsollen under a/c.. er en gummipakning under her som lett kan gli bort fra dreneringa slik at skumgummien trekker til seg vannet... kan bli litervis av vann av dette;) ikke bruk a/c på et par dager og tørk opp godt så merker du fort om det er her det kommer fra.. eller ta av dørpanel og vask bilen.. se om du finner vann spor i døra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Det er også to propper i gulvet, en på hver side som kan poppe ut. Da kjører man med hull i gulvet og regnspruten kan stå rett inn. Sånt blir det mugg og sopp av og det lukter fantastisk :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Er nok lekasje i varmeregisteret. Lukter det kjølevæske? Har hatt bilen på GS og fått trykktestet kjølesystemet flere gangaer. 100% tett sier de. Varmeapparatregisteret var nytt i fjor høst. Lukter litt rart i bilen med en gang jeg starter den, og blir også litt dugg i frontruta med det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 enten fra varmeregister eller dreneringen fra ac, hvis du har ac da? Har AC ja... Lett å sjekke om det er den dreneringen til AC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Det er også to propper i gulvet, en på hver side som kan poppe ut. Da kjører man med hull i gulvet og regnspruten kan stå rett inn. Sånt blir det mugg og sopp av og det lukter fantastisk :S Hvor finner jeg disse proppene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 eller så kan det jo også være den folien som er limt på innsiden av dørsidene. blir fort vann i bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Det er også to propper i gulvet, en på hver side som kan poppe ut. Da kjører man med hull i gulvet og regnspruten kan stå rett inn. Sånt blir det mugg og sopp av og det lukter fantastisk :S Hvor finner jeg disse proppene? Det ligger en på sjåførsiden og en på passasjersiden under dekselet til kabelgata. Hvis du bøyer deg ned fra utsiden av bilen og ser under skal du se de, eventuelt se at de mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Det er også to propper i gulvet, en på hver side som kan poppe ut. Da kjører man med hull i gulvet og regnspruten kan stå rett inn. Sånt blir det mugg og sopp av og det lukter fantastisk :S Hvor finner jeg disse proppene? Det ligger en på sjåførsiden og en på passasjersiden under dekselet til kabelgata. Hvis du bøyer deg ned fra utsiden av bilen og ser under skal du se de, eventuelt se at de mangler OK! Takk for svar! Får sjekke det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå