Gå til innhold

Klissvått gulv på passasjersiden i E36 Sedan

Torminator
 Share

Anbefalte innlegg

er nok enten dørlista at det renner regnvann inn fra døra

eller som det var på min E46 dreneringskanalen i midtkonsollen under a/c..

er en gummipakning under her som lett kan gli bort fra dreneringa slik at skumgummien trekker til seg vannet...

kan bli litervis av vann av dette;)

ikke bruk a/c på et par dager og tørk opp godt så merker du fort om det er her det kommer fra..

eller ta av dørpanel og vask bilen.. se om du finner vann spor i døra..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lekasje i varmeregisteret. Lukter det kjølevæske?

Har hatt bilen på GS og fått trykktestet kjølesystemet flere gangaer. 100% tett sier de. Varmeapparatregisteret var nytt i fjor høst. Lukter litt rart i bilen med en gang jeg starter den, og blir også litt dugg i frontruta med det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også to propper i gulvet, en på hver side som kan poppe ut. Da kjører man med hull i gulvet og regnspruten kan stå rett inn. Sånt blir det mugg og sopp av og det lukter fantastisk :S

Hvor finner jeg disse proppene?

Det ligger en på sjåførsiden og en på passasjersiden under dekselet til kabelgata. Hvis du bøyer deg ned fra utsiden av bilen og ser under skal du se de, eventuelt se at de mangler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også to propper i gulvet, en på hver side som kan poppe ut. Da kjører man med hull i gulvet og regnspruten kan stå rett inn. Sånt blir det mugg og sopp av og det lukter fantastisk :S

Hvor finner jeg disse proppene?

Det ligger en på sjåførsiden og en på passasjersiden under dekselet til kabelgata. Hvis du bøyer deg ned fra utsiden av bilen og ser under skal du se de, eventuelt se at de mangler ;)

OK! Takk for svar! :) Får sjekke det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...