tajs1 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 tips til styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jepp, M-Tech eller noe annet innenfor BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 har fått på hvite blinklys, så har jeg angel eyes liggende, men har ikke fått dem på. Det var da så sabla vanskelig å få av glasset på lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 har fått på hvite blinklys, så har jeg angel eyes liggende, men har ikke fått dem på. Det var da så sabla vanskelig å få av glasset på lysene. Regner med at du skrudde ut lyktene først? Skal jo ikke være noe problem å dele dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 skrudde ut lyktene ja, og tok av klipsene på siden og over og under. Fikk tatt løst reflektoren fra selve lysene om du skjønner . Men det som var problemet var å få glasset av reflektoren. Sto på et annet forum at jeg måtte skjære pakningen, men da må jeg isåfall vente til jeg har fått tak i ny pakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 skal ikk fjerne noen pakning nei... det eneste du skal løsne er silikonen rundt linsene inni glasset... bare kutt med en skarp kniv... ellers må jeg si, m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 M-tech, AC Schnitzer eller Alpina? ACS er vanskelig å få tak i komplett, men Alpinafront er tøft på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 skal ikk fjerne noen pakning nei... det eneste du skal løsne er silikonen rundt linsene inni glasset... bare kutt med en skarp kniv...ellers må jeg si, m-tech! Ser det er "punkter" med silikon rundt linsene. Men ringnene skal jo være på andre siden, så må nesten av med glasset foran også :S Og jeg finner ikke ut hvordan det er festet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 du skal ikke av med ytterglasset, er jo det som er poenget her du skal løsne linsene inni lykta, og dytte ringene gjennom åpningen, så sette linsene tilbake på plass igjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 du skal ikke av med ytterglasset, er jo det som er poenget her du skal løsne linsene inni lykta, og dytte ringene gjennom åpningen, så sette linsene tilbake på plass igjen etterpå aah, så jeg skal skjære bort de "punktene" med silikon da? Trengs linsene å festes mer etterpå da? Takk for hjelp btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 du kan jo alltis sette på litt mer lim, men somregel slipper du det da de hempene holder den mer en godt nok på plass bare hyggelig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 fått ut linsene, men nå har jeg fått et nytt problem. jeg kjøpte angel eyes på biltema, og det sto at det bare var å klipse dem på. Det går ikke i lyktene mine iallfall. Er ikke plass for klipsene. Hva skal jeg gjøre da? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 kjøp noen andre angel-eyes så slipper du å ta dem opp igjen om noen mnd får å måtte skifte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 kjøp noen andre angel-eyes så slipper du å ta dem opp igjen om noen mnd får å måtte skifte dem DET ER JO BARE BULL! biltema ringene er faktisk de av alle jeg har hatt som har vart lengst! 1 år og still going strong! men nei, de skal legge inni linsene og sett på linsa igjen... pass på å få ut ledningen på toppen, og at ringene sitter fint i lykta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Mysild: da har vi ulik erfaring vi to... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå