Scampi Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Hoi! Fikk pakke fra Koed med en stor kjørecomputer til E36. Tenkte jeg skulle teste den, og koblet til min eksisterende svarte plugg, X1070. OBCen nektet å skru seg på, så jeg mistenkte at den ikke fungerte. Så tittet jeg litt på koblingsskjemaet og ser at den hvite pluggen skal hente jord fra den svarte. Siden jeg ikke har lagt opp den hvite ennå, kan det være grunnen til at den ikke fyrer opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 du må nok ha den hvite og men du kan prøve på og koble til en kabel på den brune ledningen fra den svarte dette skal være jording. Og rød/gul som går også fra det svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Ja, det var det jeg tenkte jeg skulle prøve, men har ikke prioritert det. Regner jo med at det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 trenger jo egentlig ikke den hvite pluggen bare og kjøpe en 18 pins kåpe fra GS og koble til selv har nå gjort det på min funger fjell det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Hehe, joda. Men det var ikke problemstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå