Hybris Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Innbytte kan vurderes, ønsker i så fall en billigere bil av noenlunde ny årgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Bumpibump, denne vurderes solgt igjen. Bilen har nå gått ca 46000km, service med skifte av olje, kjølevæske og kupefilter pluss full gjennomgang av bilen (uten feil) gjennomført for 2 uker siden! Her har du altså driftssikker og vedlikeholdsfri bil minst to år, hvor det da er på tide å rulle innom for en ny service, og så kjøre videre. Dette er nesten ny bil til halv pris. Bilen selges grunnet behov for større bil. Kontakt meg på one@thesto.net for mer info og flere bilder. (bilen ligger for øyeblikket ikke ute på autodb/finn.no) PS: Felgene er naturligvis fortsatt skadefrie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Autodbannonse på plass: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1279734148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Halla Thorbjørn, lenge siden! Bilen din er jo bare nydelig, rett farge og utstyr++ Hadde jeg hatt noen ekstra kroner på budskjettet for ny bil nr 1/2?, hadde din vært høyaktuell (skal bytte ut Golfen endelig) Titter på 1-serie i 250-300k segmentet om dagen, selvsagt med alt utstyr og samme farge som din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Trond: Takk for det Alt vel? BUMP! Vurderes solgt nok en gang - denne har vært ute mange ganger nå, men jeg er så glad i den at jeg klarer tydeligvis ikke å presse prisen langt nok ned til å få den solgt. Men vi prøver oss igjen med 299,000, dette burde være en hyggelig pris for en SVÆRT fin bil! Se oppdatert info i første post. Bilen var på service juli 2010 og eu-godkjent Desember 2010. Kontakt: one@thesto.net / 92810669. Pratmakere og prutehuer kan ringe noen andre PS: Bilen er fortsatt hel, pen og entusiastholdt, ingen av felgene har vært nærmere en fortauskant enn en meter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 flott bil, nærmest perfekt i mine øyne! bare synd du selger den litt for tidlig for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Lagt ut på finn også http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27457509 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 flott bil, nærmest perfekt i mine øyne! bare synd du selger den litt for tidlig for min del... Når er rett tid for deg da? Jeg har det ikke så ekstremt travelt, så kommer du med kontrakt og depositum i hånd så kan vi ordne det. kontakt meg på mail eller telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Da er godbilen solgt. Ny eier fra Midt-Norge har fått seg en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merius Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Da er godbilen solgt. Ny eier fra Midt-Norge har fått seg en flott bil. Hvor i midt-norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg