Gå til innhold

BMW 320D E90 - 47000KM 299000NOK - SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• 9 months later...

Bumpibump, denne vurderes solgt igjen. Bilen har nå gått ca 46000km, service med skifte av olje, kjølevæske og kupefilter pluss full gjennomgang av bilen (uten feil) gjennomført for 2 uker siden! Her har du altså driftssikker og vedlikeholdsfri bil minst to år, hvor det da er på tide å rulle innom for en ny service, og så kjøre videre. Dette er nesten ny bil til halv pris. :)

Bilen selges grunnet behov for større bil.

Kontakt meg på one@thesto.net for mer info og flere bilder. (bilen ligger for øyeblikket ikke ute på autodb/finn.no)

PS: Felgene er naturligvis fortsatt skadefrie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Halla Thorbjørn, lenge siden!

Bilen din er jo bare nydelig, rett farge og utstyr++ Hadde jeg hatt noen ekstra kroner på budskjettet

for ny bil nr 1/2?, hadde din vært høyaktuell :wink: (skal bytte ut Golfen endelig) Titter på 1-serie i 250-300k segmentet om dagen, selvsagt med alt utstyr og samme farge som din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Trond: Takk for det :) Alt vel?

BUMP! Vurderes solgt nok en gang - denne har vært ute mange ganger nå, men jeg er så glad i den at jeg klarer tydeligvis ikke å presse prisen langt nok ned til å få den solgt. :)

Men vi prøver oss igjen med 299,000, dette burde være en hyggelig pris for en SVÆRT fin bil!

Se oppdatert info i første post.

Bilen var på service juli 2010 og eu-godkjent Desember 2010.

Kontakt: one@thesto.net / 92810669. Pratmakere og prutehuer kan ringe noen andre :)

PS: Bilen er fortsatt hel, pen og entusiastholdt, ingen av felgene har vært nærmere en fortauskant enn en meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil, nærmest perfekt i mine øyne! bare synd du selger den litt for tidlig for min del... :(

Når er rett tid for deg da? Jeg har det ikke så ekstremt travelt, så kommer du med kontrakt og depositum i hånd så kan vi ordne det.

kontakt meg på mail eller telefon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...